Jump to content

Nieuwe pc: Remcconen


Remcconen

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    7

  • Remcconen

    7

  • gta master 1

    5

  • Djmaddox

    5

Waarom een extra koeler?

Remcconen heeft al gezegd niet te willen overclocken, en de koeler van een boxed versie is wel goed genoeg?

Wtf, in zijn winkelmantje die ik moest aanpassen zat een Scythe Mugen 2 >.<

Ik heb enkel gedaan wat me gevraagd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom een extra koeler?

Remcconen heeft al gezegd niet te willen overclocken, en de koeler van een boxed versie is wel goed genoeg?

Wtf, in zijn winkelmantje die ik moest aanpassen zat een Scythe Mugen 2 >.<

Ik heb enkel gedaan wat me gevraagd is.

Was ook een vraag gericht naar iedereen in het topic.

Remcconen, waarom heb jij een winkelmand gemaakt met een koeler erin als je zelf al hebt gezegt niet te willen gaan overclocken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem deels laten samenstellen op een ander forum. En een koeler kan nooit verkeerde dingen doen. Het kan alleen maar beter worden.

Klopt, maar als jij niet gaat overclocken is het weggegooid geld. Dan voldoet een standaard koeler. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja idd, die voldoet net, in de zomer ben ik al bamng dat ene standaard koeler moeite gaat krijgen, voeg er een beetje stof aan toe en voila, je hebt ene oververhitte pc.

die 20 euro die je kwijt bent is niks en alleen maar mooi meegenomen, waar wou je die 20 euro anders aan uitgeven?

Link to comment
Delen op andere websites

ja idd, die voldoet net, in de zomer ben ik al bamng dat ene standaard koeler moeite gaat krijgen, voeg er een beetje stof aan toe en voila, je hebt ene oververhitte pc.

die 20 euro die je kwijt bent is niks en alleen maar mooi meegenomen, waar wou je die 20 euro anders aan uitgeven?

Best wel veel dingen eigenlijk?

Andere kast, andere voeding, beter moederbord, betere luidsprekers, beter scherm, etc etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

laatste 2 vallen af, voeding kan niet veel beter, processor is de beste van het moment voor AM3.

Verder is er nergens iets beters nodig dat die 22 euro eruit haalt, dan is een andere koeler simpelweg een betere keuze, je speelt ten eerste op safe en beschadigt de phenom niet omdat de boxed koeler weer eens shitty koelt, misschien verandert hij qua overclocken wel van gedachte? ik was eht ook nooit ven plan, meer ben er na een maand al mee begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

laatste 2 vallen af, voeding kan niet veel beter, processor is de beste van het moment voor AM3.

Verder is er nergens iets beters nodig dat die 22 euro eruit haalt, dan is een andere koeler simpelweg een betere keuze, je speelt ten eerste op safe en beschadigt de phenom niet omdat de boxed koeler weer eens shitty koelt, misschien verandert hij qua overclocken wel van gedachte? ik was eht ook nooit ven plan, meer ben er na een maand al mee begonnen.

Is het dan niet beter als hij die koeler gewoon niet koopt, en dan als hij eventueel zou willen overclocken, dan pas een koeler koopt?

Alleen omdat hij dat geld heeft betekent nog niet dat hij het persé moet uitgeven :)

Is het geheugen ook niet een beetje duur?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...