magnetron Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hallo, ik speel sinds een week weer GTA San Andreas. Vandaag wilde ik weer even spelen en toen wilde ik mijn savegame laden zoals gewoonlijk, maar er stond [savefile is not present] Dus ik keek of de bestanden niet meer in de San Andreas User Files stonden maar ze waren wel aanwezig. Toen had ik een andere savegame gedownload met dezelfde versie, 2.0 in de documents map geplakt en die was ook niet te zien in het spel... Daarnaast stonden alle grafische instellingen weer op default. Ik heb GTA SA opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft ook geen effect. weet iemand raad? Mijn OS is Windows Vista Home Premium 32 bit Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Lees eerst het topic Lees dit eerst!, met name het stukje m.b.t. Windows Vista en beveiligde mappen. Als ik het goed begrijp staat GTA SA al geruime tijd op je PC. Heb je in al die tijd de configuratie van je PC veranderd? Zo ja, dan is het handig dat het spel een nieuw configuratie-bestand gaat aanmaken. Dit gaat het makkelijkst door eerst het oude configuratie-bestand gta_sa.set uit je User Files map te verwijderen. Mocht de autorisatie (administrator) en/of het vervangen van het configuratie-bestand niet helpen herinstalleer dan het spel; eerst uninstall en daarna opnieuw installeren. De User Files map wordt tijdens het uninstall-proces niet verwijderd, je savegames blijven dus op je PC staan. Succes PS Waarschijnlijk wordt de User Files map niet gevonden door het spel. Ben je overgestapt van XP naar Vista? Dan is een herinstallatie aanbevolen omdat de documenten map op XP "Mijn Documenten" heet en onder Vista gewoon "Documenten". Het path is daardoor niet meer hetzelfde waardoor het spel de User Files map niet kan vinden. Reageren
magnetron Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Het is nu gelukt, ik heb GTA SA gedeinstalleerd, een nieuw account aangemaakt en daar geïnstalleerd. In dat nieuwe account kwam geen nieuwe user files map, dus toen heb ik de savegame in de user files map gedaan op een ander account, en toen kon ik hem laden. Bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.