FCE Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Probleem: Als ik een willekeurige server join, vervolgens aanklik, in de server zit.... loopt hij vast Wat is hiervoor de oplossing ? Groeten FCE Bewerkt: 20 juni 2009 door FCE Reageren
Stopbord Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Probleem: Als ik een willekeurige server join, vervolgens aanklik, in de server zit.... loopt hij vast Wat is hiervoor de oplossing ? Groeten FCE Bij mij blijft hij ook op receiving info ... staan Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Heb je GTA San Andreas gekocht of gedownload? Reageren
FCE Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Heb je GTA San Andreas gekocht of gedownload? Uiteraard gekocht. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Heb je GTA San Andreas gekocht of gedownload? Uiteraard gekocht. Hmmm vreemd.. heeft hij het ooit wèl gedaan op dezelfde PC? Reageren
FCE Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Heb je GTA San Andreas gekocht of gedownload? Uiteraard gekocht. Hmmm vreemd.. heeft hij het ooit wèl gedaan op dezelfde PC? Altijd... maar sinds een paar weken nietmeer.. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Probeer anders gta_sa.set te verwijderen in Mijn documenten > GTA San Andreas User Files. (Doe dit bij alle gebruikers op je PC) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.