GTA-Fanboy Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 1. Ik zie echt overal bushaltes maar geen bussen... Hoe komt dit? 2. Als ik online ga spelen, dan zie ik geen spelers ... Hoe komt dit? P.s. ik speel het op de Xbox360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 1) Bussen rijden nooit dacht ik, ik zie ze ook enkel staan op times square, aan de luchthaven en aan helitours. 2) je moet je telefoon openen, dan multiplayer, dan player match, dan live, dan custom match en dan kan je matches uitkiezen waarin wel spelers zitten. Waarschijnlijk kies jij altijd 'quick match' of 'create match'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Fanboy Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 1) Bussen rijden nooit dacht ik, ik zie ze ook enkel staan op times square, aan de luchthaven en aan helitours. 2) je moet je telefoon openen, dan multiplayer, dan player match, dan live, dan custom match en dan kan je matches uitkiezen waarin wel spelers zitten. Waarschijnlijk kies jij altijd 'quick match' of 'create match'. Ok dankje wel. Ik ga die multiplayer maar ff uitproberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Het kan ook zijn dat je NAT-Type 3 internet heb, en dan kom je meestal, zoals ik, NIEMAND online tegen, maar speel je op de consoles, zoja welke, of op je pc? En dan moet je nog zeggen of je draadloos internet hebt, zoja? Kijk dan bij verbinding of je NAT-Type 3 hebt, als je dit hebt, heb je een groot probleem, net als ik heb. Of is het al gelukt de in de multiplayer mensen te zien? Stanboy96 EDIT: hoofdpost niet goed gelezen Bewerkt: 21 juni 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Ik had ook Nat Type 3, maar toen internet het op een dag niet deed kwam ik op de site van mijn modem ongeveer.. Toen zag ik games en klikte erop > Toen kon ik een spel registreren en ik registreerde Gta iv En toen ik later weer internet had keek ik op mijn ps3 en zag ik NAT type 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.