coolstuf21 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) kan iemand mij helpen? ik zag ik in een filmpje gta IV > genaral > kniperlicht >1ste filmpje daar zag ik iemand die in een auto reed en op een bepaalde manier zijn handen en het stuur zag en dan gewoon door het raam kon kijken kan dit of is dit gewoon een mod? en zo ja kan het ook op de ps3 ik weet wel dat als je O bij mij drukt dat je van die rare achtervolg camera's krijgt maar als je dan paar keer met je rechter analoge stick naar links of rechts gaat hij van beeld veranderd en met een helicopter op een gegeven moment achter je komt zodat je ook zeg maar door het raam kijkt maar dan net ff anders maar dat gaat binnen een paar tellen weer weg ik wou dit al sinds gta san andreas xD ik d8 dat ze het wel in gta 4 zouden doen maar heb het nog steeds niet ontdenkt Bewerkt: 21 juni 2009 door coolstuf21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Gewoon door je camera te veranderen? Dan kijk je zeg maar over je motorkap, en je kijkt uit het raam als je Drive by doe De camerapostie veranderen doe je waarschijnlijk met select. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Bij het filmpje dat je gezien hebt zat inderdaad een mod. Een camera optie achter het stuur voor op de Playstation 3 is niet mogelijk, sinds je op je Playstation 3 niet kan modden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 zo'n mod noemt de first person mod. Daar zie je de hele tijd door de ogen van niko, ook als je uit de auto bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 zo'n mod noemt de first person mod.Daar zie je de hele tijd door de ogen van niko, ook als je uit de auto bent. Ja klopt. Hier kun je hem vinden: First Person Mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 zo'n mod noemt de first person mod.Daar zie je de hele tijd door de ogen van niko, ook als je uit de auto bent. Ja klopt. Hier kun je hem vinden: is deze ook compatibel met de nieuwste patch? neen zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 zo'n mod noemt de first person mod.Daar zie je de hele tijd door de ogen van niko, ook als je uit de auto bent. Ja klopt. Hier kun je hem vinden: is deze ook compatibel met de nieuwste patch? neen zeker. 1.0.4.0? Nee, denk het niet. Maar dat zijn de meeste mods. Dat heb je de hele tijd met een patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 zo'n mod noemt de first person mod.Daar zie je de hele tijd door de ogen van niko, ook als je uit de auto bent. Ja klopt. Hier kun je hem vinden: is deze ook compatibel met de nieuwste patch? neen zeker. 1.0.4.0? Nee, denk het niet. Maar dat zijn de meeste mods. Dat heb je de hele tijd met een patch. tja dat is aan de ene kant wel goed van R* weerhoud mensen van modden, maar ander anderkant vrij irritant :duh: :duh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Patch 4 doet in feite geen hol, gebruik dan maar 1.0.3.0 om te modden en patch als de volgende grote update weer komt die je lekker laat spelen. (Verwacht geen wonderbaarlijke dingen, maar ik denk dat 1.0.5.0 of 1.1.0.0 wel meer op een PC-game gaat lijken dan een regelrechte xbox/ps3 port) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 hij zal wss wel werken met 1.0.4, alexander blades asi loader werkte ook gewoon met patch 4 zonder update dus zal deze het ook wss wel doen. @ikt; een kans op een patch word steeds kleiner, ze drukken nu versie 1.1 voor de verkoop en patch 4 is hier merendeels gelijk aan. imo als rockstar nou echt naar ons luisterde zouden ze een v2 maken en ons de kans geven hem om te ruilen, want dit is drie keer niks. r* heeft doodleuk beweerd dat alles gefixt is, maar 90% heeft er nog steeds last van en het spel loopt vaak nog steeds voor geen meter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.