MidnightMayhem Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Dichtbij het icoontje van de Asassin of Fixer heb je ergens een bewegende container. daarachter staan gasflessen. Als je die laat ontploffen terwijl je op de container staat, word je gelanceerd. Hij is te vinden rond de carwash onderaan in Alderney sorry als deze al bekend was Container Launcher PS Filmpje is van mij (: Maar in het engels omdat toch de meerderheid van de youtubers engels praten (x Bewerkt: 21 juni 2009 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Dichtbij het icoontje van de Asassin of Fixer heb je ergens een bewegende container. daarachter staan gasflessen. Als je die laat ontploffen terwijl je op de container staat, word je gelanceerd.Hij is te vinden rond de carwash onderaan in Alderney sorry als deze al bekend was Container Launcher PS Filmpje is van mij (: Maar in het engels omdat toch de meerderheid van de youtubers engels praten (x ik kende hem al, maar ik weet niet hoe het zit met de rest hier. En wat een ontzettend traag filmpje trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 ik wist hem nog niet, ik zal is effe een kijkje nemen daar en ID niet bepaald een lekker lopend filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Dichtbij het icoontje van de Asassin of Fixer heb je ergens een bewegende container. daarachter staan gasflessen. Als je die laat ontploffen terwijl je op de container staat, word je gelanceerd.Hij is te vinden rond de carwash onderaan in Alderney sorry als deze al bekend was Container Launcher PS Filmpje is van mij (: Maar in het engels omdat toch de meerderheid van de youtubers engels praten (x ik kende hem al, maar ik weet niet hoe het zit met de rest hier. En wat een ontzettend traag filmpje trouwens ja door die crappy Hypercam natuurlijk Bewerkt: 21 juni 2009 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Je neemt met Hypercam en Fraps op Waarom neem je niet op met de ingame editor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 overleefde je de klap op het eind of niet ? want het leek van wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 ja hij overleefde het want hij erg ging maar een beetje vanaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Je neemt met Hypercam en Fraps op Waarom neem je niet op met de ingame editor? ahja, goed idee (; maar ik speel altijd offline, omdat het teveel internet verbruikt en dus moest het zo van m'n ouders byebye online spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Neem dan alleen met Fraps op. Hypercam is niet gemaakt voor games. Fraps is wel alleen gemaakt voor games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Neem dan alleen met Fraps op.Hypercam is niet gemaakt voor games. Fraps is wel alleen gemaakt voor games. had fraps al geinstalleerd, zal nu de movies functie eens uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.