wesleyextra Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Hallo mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar dit probleem en kon het nergens anders vinden. Ik vond dit Nederlandse forum en ik dacht hier ga ik het eens posten. Het gaat om het volgend probleem: Als ik op een teamspeak server zit en ik start GTA IV dan kraakt mijn geluid. Alles stottert en kraakt. Alt + tab --> Teamspeak sluit ik af. Ik ga terug naar de game... Geluid is weer normaal. Het probleem is dus Teamspeak. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen? Ik wil graag op teamspeak blijven zitten met mijn vrienden terwijl ik ook GTA IV makkelijk kan spelen zonder een of andere geluid storing. Misschien heeft/had een van jullie dit probleem ook en heeft het opgelost op de een of andere manier. Laat me dat dan snel weten. Alvast bedankt Wesley Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Kijk eens of het met Ventrilo ook zo is. Reageren
wesleyextra Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik heb het probleem al zelf gevonden. Ventrilo niet nodig gehad. Bij teamspeak heb je: -Wave -Direct Sound. Als die op direct sound staat krijg je gekraak in het spel. Ik heb hem dus op wave gezet en het geluid werkt weer perfect! Toch bedankt voor de reactie. Gr, Wesley! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.