Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Gta-forum'ers,

ik had een paar dagen geleden een mod op SA gezet hij werkte niet hij bleef vast zitten dus ik had hem er weer af gehaald maar SA werkt nu niet meer hij blijft op de helft zitten. Wie kan me helpen ( De mod was trouwens z0'on knihgt rider mod).

(hier hoort deze onderwerp toch?) anders weet ik het niet meer

Geplaatst:

Als je de backup juist terug gezet hebt zou het gewoon weer moeten werken. Probeer in Mijn Documenten -> GTA SA User Files -> gta.set te verwijderenen als dat niet werkt moet je San Andreas deinstalleren, de map Rockstar Games volledig verwijderen en opnieuw installeren.

Geplaatst:
Als je de backup juist terug gezet hebt zou het gewoon weer moeten werken. Probeer in Mijn Documenten -> GTA SA User Files -> gta.set te verwijderenen als dat niet werkt moet je San Andreas deinstalleren, de map Rockstar Games volledig verwijderen en opnieuw installeren.

ik heb het geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet ik start hem op en dan komt weer dat het gaat laden en dan op de helft gaat stoppen

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij was gisteren hetzelfde, ik had een mod geïnstalleerd alleen om te proberen of hij dan nog werkte. Maar hij stopte op de helft en je kon dan ook niet het spel stoppen! Ik heb de mod verwijderd maar nog deed hij het niet. Dus weer helemaal verwijderd en opnieuw geprobeerd en nu zegt mijn nieuwe laptop (Compaq Presario CQ60-300ED 223 GB Windows Vista Home Basic) dat hij de disc NIET kan lezen!!! Dus nu kan ik hem helemaal niet meer spelen... Ik ga gewoon vandeweek GTA IV voor PC kopen. Klaar!

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:
Ik ga gewoon vandeweek GTA IV voor PC kopen. Klaar!

GTA IV op een laptop is niet aan te raden, je moet even controleren of je specificatie's van je laptop wel goed genoeg zijn om GTA IV te draaien, anders ben je nog niet klaar.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik had hetzelfde probleem gisteravond.

jij hebt waarschijnlijk versie 2.0 van SA.

in versie 2.0 heeft rockstar het onmogelijk gemaakt om te modden, maar daar valt wel wat aan te doen.

verwijder eerst de mod en gebruik dan deze patch.

hiermee downgrade je hem naar versie 1.0 waarin je wel kan modden.

dan de mod weer instaleren en dan zou hij het als het goed is moeten doen.

de patch varanderd overigens niks aan het spel, het word er dus niet trager of lelijker van.

veel suc-6 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...