MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 ik ga mijn PC upgraden en een Laptop aanschaffen ik zag deze Fujitsu Siemens Amilo 15,4 is dit een goede laptop voor deze prijs of niet ? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat wil je ermee doen?? Gamen daarmee gaat niet lukken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Een mooie laptop en vooral goede specs. Maar ik heb voor minder geld Zaterdag een óók goede laptop:Mijn laptop En ik heb hem wel voor minder geld gekregen: ongeveer €299,- iets meer misschien. Een 15,6 inch. HDMI, geïntegreerde webcam en microfoon. En er zit ook nog eens Skype op. Die heb ik al geprobeerd en hij werkt dus goed! Maar nu weer terug naar de laptop die jij wilt kopen... als ik een reactie moet geven: Supergoede laptop, lijkt mij een goede aankoop. Dus ik zou zeggen: koop hem! Wat wil je ermee doen??Gamen daarmee gaat niet lukken. TaartJJ~! heeft gelijk trouwens, als je hem wilt gebruiken om te gamen weet ik niet of dat bij veel games kan... >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<< Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat wil je ermee doen??Gamen daarmee gaat niet lukken. ik zou graag fifa 09 erop draaien maar als jij misschien iets beters weet voor een soort gelijk prijs Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 http://www.laptopshop.nl/product/71141/ace...g-504g25mi.html Deze is toch wel beter dan die andere laptops hoor. Fifa 09 zal op High/Very High draaien. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat wil je ermee doen??Gamen daarmee gaat niet lukken. ik zou graag fifa 09 erop draaien maar als jij misschien iets beters weet voor een soort gelijk prijs Daarmee kan je geen fifa 09 of andere nieuwe games draaien, dan ben je zo €800,- kwijt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Taartje, Fifa 09 vraagt deze specs: Minimale systeemeisen pc: Besturingssysteem Windows Vista, Windows XP SP2 Geheugen 512 MB Geheugen Vista 1 GB Processor (Pentium 4) 2,4 GHz Hardeschijfruimte 5,5 - 6,0 GB Videokaart 128 MB Geluidskaart DirectX 9.0c compatible Met de laptop die ik gekozen heb voor hem, moet dat zeker lukken. Bewerkt: 21 juni 2009 door MegaPilot Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik wil geen Acer ik wil het gewoon al met die Siemens kunnen GVD Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik wil geen Acer ik wil het gewoon al met die Siemens kunnen GVD Ja maar die kan het niet xD Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Taartje, Fifa 09 vraagt deze specs:Minimale systeemeisen pc: Besturingssysteem Windows Vista, Windows XP SP2 Geheugen 512 MB Geheugen Vista 1 GB Processor (Pentium 4) 2,4 GHz Hardeschijfruimte 5,5 - 6,0 GB Videokaart 128 MB Geluidskaart DirectX 9.0c compatible Met de laptop die ik gekozen heb voor hem, moet dat zeker lukken. en dat is voor desktop he, hardware op een laptop kan dan wel ongeveer dezelfde naam hebben etc maar draait op stukken slomere snelheden. Ik wil geen Acer ik wil het gewoon al met die Siemens kunnen GVD als je eigenwijs gaat reageren zal ik je maar gewoon vertellen wat je wilt horen, het kan wel man zeker die laptop kopen! PS: en daarna spijt hebben dat je niet naar ons luisterde. Bewerkt: 21 juni 2009 door Scrtz Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat is er dan slecht aan die siemens dan Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat is er dan slecht aan die siemens dan De videokaart en de processor misschien? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat is er dan slecht aan die siemens dan De videokaart en de processor misschien? Ok maar is er geen andere optie dan die Acer Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat is er dan slecht aan die siemens dan De videokaart en de processor misschien? Ok maar is er geen andere optie dan die Acer Voor die prijs niet, wat is er mis met Acer?? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Die dingen zijn Kapot zwaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.