Jump to content

Offerte nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ben sinds Mei dit jaar bezig met een nieuwe computer, en de eerste offerte is binnen!

Graag zou ik van jullie horen of de inhoud een beetje goed is, en of de prijs/kwaliteit-verhouding goed is..

Ik ga het systeem gebruiken voor games (GTA IV, Assassin's Creed, Sims 3 etc.).

Verder zullen programma's als Dreamweaver/Flash/Photoshop dagelijks aanstaan.

DVD Spelers zijn niet inbegrepen bij de offerte omdat deze worden overgeplaatst van m'n huidige systeem, de harde schijf is voor een ander systeem, er komt er 1 van 500 GB in.

Alvast bedankt! :)

=====================================================================

post-42897-1245593814_thumb.jpg

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GewoonMarco

11

• TaartJJ~!

8

• Djmaddox

8

• .Senne

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die prijzen zijn of zwaar verouderd, of die zaak is duur.

Geef me een moment en ik pak dezelfde hardware voor een flinke som geld minder

Geplaatst:

Die prijzen zijn inderdaad buitensporig. Is die offerte recent/uit een degelijke computerzaak? Want ik had ook eens een offerte aangevraagd bij een pc-zaak, en bij een andere had ik alles voor 250 euro minder. En ip 't internet bestellen is nog steeds goedkoper ook.

Geplaatst:

Kijk eens aan!

Klik

- Beter moederbord

- Betere CPU/AM3 versie

- Sneller geheugen

- Degelijke voeding, niet B-merk zooi zoals Huntkey.

- Overklokte HD4870

Geplaatst:

Offerte is afgelopen week binnengekomen, en komt van een PC winkel die goed bekend staat, maar die eigenlijk ook wel bekend staat om de prijs. (lol)

Via internet bestellen vertrouwen m'n ouders niet zo.. ''En wát als het niet goed is? Dan kun je fluiten naar je centen!'' .. je kent dat wel :N

Geplaatst: (bewerkt)
Offerte is afgelopen week binnengekomen, en komt van een PC winkel die goed bekend staat, maar die eigenlijk ook wel bekend staat om de prijs. (lol)

Via internet bestellen vertrouwen m'n ouders niet zo.. ''En wát als het niet goed is? Dan kun je fluiten naar je centen!'' .. je kent dat wel :N

Dat is mijn favoriete webshop, en ik koop al mijn electronica daar.

En als het niet goed is kun je het gewoon terugsturen, of ze halen het op.

Bewerkt: door TaartJJ~!

we zijn niet meer in het tijdperk 1990 hoor, rofl

Tegenwoordig heb je er allemaal wetten voor, als je het niet vertrouwd kun je shopreviews lezen, oftewel ervaringen dus van internet winkels op tweakers.net, denk dat als er meer als 1000+ mensen tevreden over zijn dat het wel te vertrouwen is he?

Bewerkt: door Scrtz

als je bij die winkel gaat kopen ben je gewoon gek, ze vragen 270 euro voor Een Phenom, de Phenom II kun je op het internet voor 100 euro minder kopen en raast ook nog eens de Phenom met 2 vingers in de neus voorbij.

50 euro voor een C-merk voeding is ook al achterlijk, voor 15 euro heb je een voeding van een A-merk die vele malen langer meegaat.

61 euro voor dat geheugen is ook al achterlijk veel, datzelfde kan je kopen voor ruim 15 euro minder.

de 4870 is ook overpriced, voor minder geld kun je een 4890 krijgen.

dat was het wel zo'n beetje.

Volgens mij kan je dat spul op het internet voor de helft krijgen, en fluiten naar je centen is ook onzin, als er niet iets klopt of kapot gaat krijg je gewoon een nieuw exemplaar toegestuurt, want er bestaat zoiets als garantie.

Heb ff hetzelfde gedaan op Alternate, wat een dure webshop is, ik heb ene 700 watt voeding van een a-merk, een 4890XXX, een grotere harde schijf erin gedaan voor ruim 200 euro minder, op azerty krijg je het wss nog goedkoper.

post-85126-1245609705_thumb.jpg

Bewerkt: door wesley123
als je bij die winkel gaat kopen ben je gewoon gek, ze vragen 270 euro voor Een Phenom, de Phenom II kun je op het internet voor 100 euro minder kopen en raast ook nog eens de Phenom met 2 vingers in de neus voorbij.

50 euro voor een C-merk voeding is ook al achterlijk, voor 15 euro heb je een voeding van een A-merk die vele malen langer meegaat.

61 euro voor dat geheugen is ook al achterlijk veel, datzelfde kan je kopen voor ruim 15 euro minder.

de 4870 is ook overpriced, voor minder geld kun je een 4890 krijgen.

dat was het wel zo'n beetje.

Volgens mij kan je dat spul op het internet voor de helft krijgen, en fluiten naar je centen is ook onzin, als er niet iets klopt of kapot gaat krijg je gewoon een nieuw exemplaar toegestuurt, want er bestaat zoiets als garantie.

Heb ff hetzelfde gedaan op Alternate, wat een dure webshop is, ik heb ene 700 watt voeding van een a-merk, een 4890XXX, een grotere harde schijf erin gedaan voor ruim 200 euro minder, op azerty krijg je het wss nog goedkoper.

Ik heb op Azerty.nl wat rondgekeken, en ga het waarschijnlijk daar bestellen!

Het huidige winkelmandje ziet er zo uit:

post-42897-1245611147.jpg

Link

Bewerkt: door GewoonMarco
Geplaatst:

Het enige wat ik me afvraag: waarom koop je een nVidia kast als je een AMD processor neemt en een ATi videokaart erin doet... :7

Geplaatst:
Het enige wat ik me afvraag: waarom koop je een nVidia kast als je een AMD processor neemt en een ATi videokaart erin doet... :7

Er is ook zo'n 'design' kast van ATI, maar die vind ik niet mooi. Mij boeit het niet echt of de inhoud van het merk is wat op de kast staat.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...