Jump to content

Offerte nieuwe PC

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GewoonMarco

11

• TaartJJ~!

8

• Djmaddox

8

• .Senne

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Oeh dat is een mooi maar heeel erg duur kastje!

Dat is dus ook een reden waarom ik niet voor die kast ga :puh:

Geplaatst:
als je bij die winkel gaat kopen ben je gewoon gek, ze vragen 270 euro voor Een Phenom, de Phenom II kun je op het internet voor 100 euro minder kopen en raast ook nog eens de Phenom met 2 vingers in de neus voorbij.

50 euro voor een C-merk voeding is ook al achterlijk, voor 15 euro heb je een voeding van een A-merk die vele malen langer meegaat.

61 euro voor dat geheugen is ook al achterlijk veel, datzelfde kan je kopen voor ruim 15 euro minder.

de 4870 is ook overpriced, voor minder geld kun je een 4890 krijgen.

dat was het wel zo'n beetje.

Volgens mij kan je dat spul op het internet voor de helft krijgen, en fluiten naar je centen is ook onzin, als er niet iets klopt of kapot gaat krijg je gewoon een nieuw exemplaar toegestuurt, want er bestaat zoiets als garantie.

Heb ff hetzelfde gedaan op Alternate, wat een dure webshop is, ik heb ene 700 watt voeding van een a-merk, een 4890XXX, een grotere harde schijf erin gedaan voor ruim 200 euro minder, op azerty krijg je het wss nog goedkoper.

Ik heb op Azerty.nl wat rondgekeken, en ga het waarschijnlijk daar bestellen!

Het huidige winkelmandje ziet er zo uit:

post-42897-1245611147.jpg

Link

Dat gaat dus niet lukken hé, je hebt het moederbord verranderd en die processor & geheugen past niet op dat moederbord. Neem een AM3 moederbord van een tientje duurder als je mijn setje bekijkt.

Geplaatst:

Ik heb ook nog ff een systeempje bij elkaar gezet, maar wordt niet boos als het niet goed is :cry:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje...n=1&product[64316]=1&product[204530]=1&product[202557]=1&product[208660]=1&product[212285]=1&product[205720]=1&product[194652]=1

Dus alternate is niet altijd duur en ik vind de alternate set toch iets beter ook al zijn ze bijna identiek.

Geplaatst: (bewerkt)

Een AM3 processor moet op een AM3 moederbord, het past weliswaar wel, maar om futureproof te blijven is het toch beter om AM3 te pakken voor een paar tientjes meer.

En waarom een 700W voeding? 600W moet genoeg zijn.

Bewerkt: door TaartJJ~!

Da's toch een vrij verouderde kaart? Staat ergens gelijk aan de 8800GT dacht ik. Een mooiere kaart had wel gemogen in combinatie met een X4 955.

EDIT: lol wut, dat ding is beter dan een GTX260?

Bewerkt: door senneken
Da's toch een vrij verouderde kaart? Staat ergens gelijk aan de 8800GT dacht ik. Een mooiere kaart had wel gemogen in combinatie met een X4 955.

EDIT: lol wut, dat ding is beter dan een GTX260?

Dat wist ik net niet, maar als dat zo is kon ik beter voor die kaart gaan ipv een gtx260 te kopen die nog eens duurder was. :7 Maar het is wel zo dat de GTX260 weer van de 1GB HD4870 wint.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

imo zou ik eerder boor de 4890 gaan, de HD3 serie is verouderd en komt minder goed mee dan de HD4, de HD4 is ook sneller dan de 3 serie. Ik dnek zelf dat de HD4890 de HD3870X2 verslaat, of hij komt hooguit iets te kort, maar dat is makkelijk te fixen met ene beetje overclocken

Geplaatst:
imo zou ik eerder boor de 4890 gaan, de HD3 serie is verouderd en komt minder goed mee dan de HD4, de HD4 is ook sneller dan de 3 serie. Ik dnek zelf dat de HD4890 de HD3870X2 verslaat, of hij komt hooguit iets te kort, maar dat is makkelijk te fixen met ene beetje overclocken

De GTX260 loopt geloof ik een ieniemienie stukje achter HD4890, en de 3870X2 verslaat de GTX260. Dus ik denk dat ze ongeveer gelijk staan.

Geplaatst:

Heb op Azerty nog wat veranderd aan het Winkelmandje, en het ziet er nu zo uit..

Heb met enkele mensen discussie gehad over dat het wel/niet past.. past dit bij elkaar?

Link (Azerty.nl)

BTW: Ik heb de voeding van 550W naar 700W gehaald, omdat een kameraad van mij een syteem als dit heeft met een voeding van 600W, welke veel te licht is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...