Jump to content

Offerte nieuwe PC

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GewoonMarco

11

• TaartJJ~!

8

• Djmaddox

8

• .Senne

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hoe ze koelen maakt echt geen ruk uit als je niet wilt overklokken, alle koelers zijn ontworpen om de warmte binnen de perken te houden.

Geplaatst:
Hoe ze koelen maakt echt geen ruk uit als je niet wilt overklokken, alle koelers zijn ontworpen om de warmte binnen de perken te houden.

De 4870 die ik had gekozen is ook 2x zo groot als de gewone.. xD

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft die 4870 van Taart ook gewoon Heatpipes, alleen die zie je niet omdat de zoon "kastje" over die kaart hebben geplakt. Dat is met mijn 8800GTS ook zo, er zitten onder dat "kastje" ook heatpipes.

Geplaatst:
Waarschijnlijk heeft die 4870 van Taart ook gewoon Heatpipes, alleen die zie je niet omdat de zoon "kastje" over die kaart hebben geplakt. Dat is met mijn 8800GTS ook zo, er zitten onder dat "kastje" ook heatpipes.

Bij mijn GTX260 geloof ik ook.

Geplaatst:

ik zou als processor voor de 940 black edition gaan, overclocked beter, en dan voor een HD4890 gaan als videokaart.

En waarom eigenlijk zo'n dure kast? je betaalt in dit geval wss 40 euro alleen maar omdat het ene nVidia kast is.

Geplaatst:

Kan wel weer verschillen in geluidsproductie.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb de kast aangepast naar een mooiere.. :puh:

Link (Azerty.nl)

WAA 3X 23Cm FANS?!?!?!?!?! :cab: WTF.. kom ik aan met mn Antec 902 met een 'zielige' 20cm fan aan de bovenkant.. ik dacht dat die al groot was :duh:

Koelt vast wel lekker, maar een beetje duur en ik vind het design een beetje raar..

RoL0

@hieronder, kan ook minder geluid zijn omdat het er meer zijn, en ze minder hard moeten draaien. Sowieso hoeven grotere fans zachter te draaien en maken ze minder geluid (de 120mm's van mijn 902 maken meer geluid dan de 200)

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Link (Azerty.nl)

WAA 3X 23Cm FANS?!?!?!?!?! :cab: WTF.. kom ik aan met mn Antec 902 met een 'zielige' 20cm fan aan de bovenkant.. ik dacht dat die al groot was :duh:

Koelt vast wel lekker, maar een beetje duur en ik vind het design een beetje raar..

RoL0

En hij maakt veel geluid denk ik.

Geplaatst:

Kan wel weer verschillen in geluidsproductie.

Ja, als ik een herriebak wil horen ga ik wel bij Schiphol vliegtuig spotten :puh:

Geplaatst:

Link (Azerty.nl)

RoL0

En hij maakt veel geluid denk ik.

heb al paar keer pc gehad op t werk met die kast, op zicht een lache ding, je moet er echt van houden of je moet hem echt graflelijk vinden, verder vind ik het beetje vreemd dat alleen de voorste fan rode led's heeft, die tevens niet echt fel schijnen, je zou bijna denken dat het plastic daarvoor gewoon rood is ofzo.. Verder wel een grappige kast met genoeg cablemanagement mogelijkheden, zitten wel zo'n soort radiatorjes voor, net achter de voorste rode led fan dus, beetje vreemd want het enige wat dat doet is meteen een gedeelte van de koude lucht eruit trekken, snap niet waarom ze dat gedaan hebben..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...