RoxxYY Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 hallo allemaal, ik ben vroeger heel actief geweest in het maken van logo's plaatjes etc. in pscs2 maar ik ben het even kwijt kan iemand mij helpen hoe ik een mooi water/golvend effect krijg in mn screen? of bestaat er een leuke brush voor? Alvast bedankt RoxxYY!. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Misschien staat hier wat tussen voor je. Reageren
RoxxYY Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Misschien staat hier wat tussen voor je. het gaat erom dat ik hier iets wil mee doen http://i42.tinypic.com/2e2j6mg.jpg ik weet allemaal wel hoe ik het moet maken maar ik wil zo iets anders maken maar het soort water onderin wil ik ook maken maar het lukt me op een of andere manier niet meer, is er toevalig een tut aanwezig ? RoxxYY Reageren
Miek Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Zover mijn geheugen mij niet in de steek laat bestaat er nog geen tutorial over watereffect creëren. Maar misschien kan ik je nog wat verder helpen. Het is vrij simpel. Gebruik gewoon stocks, rauwe plaatjes. Ga in Google op zoek naar een plaatje van water of golven, kopieer het op je klembord en plak het vervolgens in het document. Zet nu de blending mode op Overlay. Stukken die delen van jouw documten overlappen, kun je oftwel uitgommen of je render boven de stock zetten. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Of je maakt nieuwe layer, CTRL+SHIFT+N, doet een apply image, image -> apply image. Ga dan naar filter -> distort -> ripple en kies een maat naar keuze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.