Jump to content

Veranderingen in Patch 4

Mythbuster

Recommended Posts

Ook ik heb uiteraard de nieuwe patch geïnstalleerd, en ik merk zelf wel dat er wat dingetjes veranderd zijn, maar ik weet niet precies wat en of dat niet gewoon verbeelding is. Ik zou graag willen weten wat er volgens jullie veranderd is qua gameplay, al is het maar iets heel kleins. Daarmee bedoel ik dus ook echt gameplay en de stad zelf enzo, en geen dingen als 'bepaalde mods werken niet meer' of 'meer frames per seconde'

Ik zal even wat dingen noemen waarvan ik denk dat er iets veranderd is.

• - Handlinglines van auto's. Toen ik gisteren Multiplayer speelde, hadden ik en nog iemand in de server het idee dat het driften ineens veel gemakkelijker ging. Als je je even voorstelt dat Rockstar een waarde in het spel heeft ingebouwd die de weerstand van rubber op asfalt voor slippen weergeeft, dan leek het alsof ze die waarde lager hebben gezet? Later zei iemand ook dat hij het idee had dat bepaalde auto's sneller waren geworden of meer kracht(als in meer pk's) hadden gekregen sinds de patch. Misschien is het maar verbeelding, maar ik wil graag jullie mening hierover weten.
    - Reflectie op auto's. Het lijkt alsof de reflectie op auto's veel meer effect heeft gekregen, rood reflecterend in een witte auto lijkt in veel donkerder rood te reflecteren dan eerst, als je snapt wat ik bedoel.
    - De stad lijkt helderder. Het lijkt alsof de mist die eerst in de stad hing(om het zo maar even te zeggen), nu minder is geworden, alsof er eerst een waas over het scherm zat, die er nu niet meer is.
    - De kwaliteit van schaduwen lijkt ietsjes beter geworden te zijn, al ziet het er naar mijn mening nog steeds niet echt goed uit.
    - Nieuwe melee moves? Het lijkt alsof Rockstar een paar nieuwe animaties in het spel heeft gezet, zoals knietjes geven als je iemand in elkaar slaat...
    - Er zijn waarschijnlijk nieuwe teksten die Niko kan zegt als je tegen iemand aan rijdt, of als iemand tegen jou aan rijdt. Hij schijnt dat hij nu wat vaker iets in het Russisch zegt, en ook wat andere dingen in het Engels, die hij voor de patch nog niet zei.
    - ?

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

• - Handlinglines van auto's. Toen ik gisteren Multiplayer speelde, hadden ik en nog iemand in de server het idee dat het driften ineens veel gemakkelijker ging. Als je je even voorstelt dat Rockstar een waarde in het spel heeft ingebouwd die de weerstand van rubber op asfalt voor slippen weergeeft, dan leek het alsof ze die waarde lager hebben gezet? Later zei iemand ook dat hij het idee had dat bepaalde auto's sneller waren geworden of meer kracht(als in meer pk's) hadden gekregen sinds de patch. Misschien is het maar verbeelding, maar ik wil graag jullie mening hierover weten.

Idd, laatst toen ik die patch had geinstaleerd toen nam ik direct een sultan RS en JA het driften ging vele makkelijker.

De wagen had bij mijn mening ook veel meer kracht en trok zowaar sneller op en had denk ik ook een hogere topsnelheid.

Delen op andere websites

Voor en na screens alsjeblieft, mensen melden veel problemen (FPS drops) met de nieuwe patch. En ik wil mijn IV installatie niet verkneukelen omdat jullie iets teveel spul binnen hebben dat hallucineert. :puh:

Delen op andere websites

Voor en na screens alsjeblieft, mensen melden veel problemen (FPS drops) met de nieuwe patch. En ik wil mijn IV installatie niet verkneukelen omdat jullie iets teveel spul binnen hebben dat hallucineert. :puh:

Verkneukelen betekent verheugen, maar dat maakt niet uit. :puh:

Waarschijnlijk is het een voorbereiding op een nieuwe grote patch. Dus veel zal er niet veranderd zijn.

Delen op andere websites

Als je problemen hebt met FPS Drops moet je even je commandlines opnieuw instellen en als je die niet had moet je commandlines gaan gebruiken.

Delen op andere websites

Ben ik dus toch niet de enige, met dat driften enzo.

Overigens, @ Ikt: Het gaat mij hier juist niet om voor en na dingetjes, maar om dingen waarvan jullie denken dat het ietsjes veranderd is. Verder heb ik geen screens van een auto ofzo van voor de patch die ik vrijwel hetzelfde na kan maken nu ik de patch heb, omdat het weer in IV uiteraard steeds anders is(als het op de 'vòòr'-foto net iets minder zonnig is dan op de 'na'-foto, kan het daardoor al lijken dat de stad inderdaad helderder zou zijn geworden), en ook de tijd moet dan natuurlijk precies hetzelfde zijn. Over die FPS problemen, ik zei al dat het me juist niet om prestaties enzo gaat...

En als meerdere mensen denken dat iets veranderd is, zal dat vast wel zo zijn(dat is meestal niet toevallig).

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

okee, deze patch heeft niks gefixt, alleen geoptimaliseerd, deze patch was alleen maar om het spel gelijk te stellen aan de volgende druk die in de winkels komt te liggen. afterall voel ik me steeds zwaarder in de kont genaait door r*.

Dat jullie het driften makkelijker vinden gaan is toeval of jullie gevoel, zulke files worden namelijk neit aangepast in een patch.

Delen op andere websites

@Medal_Crusader: Dat denk ik eerlijk gezegd niet, ik ben nog niets tegengekomen wat ik nog niet had gezien, misschien screentje posten van een volgens jou nieuw reclamebord + locatie?

@Wesley: Het hoeft ook niet per se zo te zijn dat de handling.cfg is aangepast, maar wat ik me wel voor kan stellen is, zoals ik al zei, dat er een bepaalde constante hardcoded is, die de weerstand van rubber op asfalt weergeeft, en dat die constante iets anders geworden is. Ik hoor van heel veel mensen namelijk dat het ineens veel makkelijker lijkt om te driften, ik kan me haast niet voorstellen dat zij dat alleen maar denken te voelen omdat ik vraag of zij dat ook vinden.

Delen op andere websites

Dit is voor mij de beste patch geweest die ik gehad heb. Serieus, omdat mijn nieuwe videokaart kapot is speel ik weer op mijn oude en dat ging dus nauwelijks. Maar nu met deze patch speel ik heel goed zonder lagg/haperingen. Enigste probleem is dat als ik dood ben crasht het spel. Komt vast door een mod ofzo.

Delen op andere websites

Dit is voor mij de beste patch geweest die ik gehad heb. Serieus, omdat mijn nieuwe videokaart kapot is speel ik weer op mijn oude en dat ging dus nauwelijks. Maar nu met deze patch speel ik heel goed zonder lagg/haperingen. Enigste probleem is dat als ik dood ben crasht het spel. Komt vast door een mod ofzo.

Nou ik heb net het omgekeerde. Na deze patch speel ik met haperingen. Wat normaal niet zou moeten gebeuren. Want ik heb AMD phenom 2 en Nvidia GTX 285. Meer mensen hier last van?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...