wesley123 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 probeer eens mijn topic over -memrestrict in het technische problemen sectie van gta 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miknic Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Ja het werkt voor mij, ik heb de hoogste memrestrict (-memrestrict 681574400) genomen en game werkt weer soepel. Raar dat dit is tussen patch 1.0.3.0 en 1.0.4.0. Maar goed, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Volgens mij zijn er ook nieuwe melee finish moves. want ik heb er net een gedaan die ik nog nooit had gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Volgens mij zijn er ook nieuwe melee finish moves. want ik heb er net een gedaan die ik nog nooit had gezien. Hoe zag het er uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Nico pakte z'n hoofd beet en gaf het 2 knietjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Nico pakte z'n hoofd beet en gaf het 2 knietjes. Komt uit SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Niko scheld nu ook in het russisch als je ergens tegenaan rijd als je in een auto zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Rockstar is echt lekker bezig met die patch hoor Als wat jullie zeggen waar is, dat dat er eerst écht niet in zat, hulde aan Rockstar! Allemaal van die sneaky zooi die ze er in doen zodat je toch weer een gevoel krijgt dat het spel weer opgefrist is, al is het al weer meer dan een jaar oud, en dat je toch niet merkt wat er nou precies veranderd is, ik vind dat echt knap . Niet dat ze ineens nieuwe auto's erin gooien, maar allemaal dingen die je toch niet zeker weet of het er nou eerst niet was of wel, waardoor je toch het idee hebt dat je weer wat nieuwe dingen erin hebt zitten. Nu ik erover nadenk, zou je best eens gelijk kunnen hebben met dat schelden, dat was volgens mij in het begin nog niet echt. Zal even de beginpost updaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.