Jump to content

BFH PROBLEEM.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De ERROR is weg, alleen nu heb ik weer een ander probleem, nu komt er namelijk als ik op PLAY NOW klik, dan komt het updatescherm, dan is de balk helemaal vol, en dan opent hij weer opnieuw in een nieuw tablad de site van BF hero's, hoe kan ik dit oplossen?

PROBLEEM, ik had laatst gewoon battlefield heroes verwijderd, nu wil ik hem weer gaan spelen, want ik wil misschien battlefield 1943 gaan kopen, maar nu met een andere beta key, ik heb er namelijk meerdere, want ik wist mijn account niet meer, maar toen wilde ik hem installeren, toen kreeg ik de volgende error:

errorbfh.png

Kan iemand me daarmee helpen?

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:
PROBLEEM, ik had laatst gewoon battlefield heroes verwijderd, nu wil ik hem weer gaan spelen, want ik wil misschien battlefield 1943 gaan kopen, maar nu met een andere beta key, ik heb er namelijk meerdere, want ik wist mijn account niet meer, maar toen wilde ik hem installeren, toen kreeg ik de volgende error:

errorbfh.png

Daar had ik laatst ook van, maar je zult de oplossing niet leuk vinden.

Ik had hem eerst verwijderd, omdat ik dat altijd doe als er een update is.

Toen kreeg ik die foutmelding ook, toen heb ik weer battlefield heroes terug gezet vanuit de prullenbak.

Ik moest toen een beveiliging omzetten en toen deed hij het weer.

Geplaatst:

errorbfh.png

Daar had ik laatst ook van, maar je zult de oplossing niet leuk vinden.

Ik had hem eerst verwijderd, omdat ik dat altijd doe als er een update is.

Toen kreeg ik die foutmelding ook, toen heb ik weer battlefield heroes terug gezet vanuit de prullenbak.

Ik moest toen een beveiliging omzetten en toen deed hij het weer.

Snap het niet helemaal...ik zal idd wel even op het forum kijken, Froop

Geplaatst: (bewerkt)

De ERROR is weg, alleen nu heb ik weer een ander probleem, nu komt er namelijk als ik op PLAY NOW klik, dan komt het updatescherm, dan is de balk helemaal vol, en dan opent hij weer opnieuw in een nieuw tablad de site van BF hero's, hoe kan ik dit oplossen?

EDIT: Oeps, dubbelpost, komt doordat ik toen ik het topic opende bovenin meteen op PLAATS REACTIE had geklikt, sorry.

EDIT2: dit was dus een tijdelijk foutje, TOPIC KAN DICHT! :slotje:

Bewerkt: door stanboy96

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...