PlonsDeKikker Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Hallo, Ik zoek de mod zodat je parkour/freerun bewegingen kan maken in GTA:SA. Jammergenoeg vind ik enkel torrents hiervoor. Dus weet iemand waar ik hem kan downloaden? Alvast bedankt. Mvg,ik. Reageren
Timske Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Kijk eens wat ik >hier< vind :o Reageren
PlonsDeKikker Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Kijk eens wat ik >hier< vind :o Beetje late reactie,maar heel erg bedankt! Wel vind ik het raar dat ik die zelf niet heb gevonden aangezien ik die site toch wel helemaal heb uitgepluisd. Vast over het hoofd gezien. Anyway,bedankt! Reageren
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Kijk eens wat ik >hier< vind :o Beetje late reactie,maar heel erg bedankt! Wel vind ik het raar dat ik die zelf niet heb gevonden aangezien ik die site toch wel helemaal heb uitgepluisd. Vast over het hoofd gezien. Anyway,bedankt! Boven bij de site staat een zoek functie Reageren
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Kijk eens wat ik >hier< vind :o Beetje late reactie,maar heel erg bedankt! Wel vind ik het raar dat ik die zelf niet heb gevonden aangezien ik die site toch wel helemaal heb uitgepluisd. Vast over het hoofd gezien. Anyway,bedankt! Boven bij de site staat een zoek functie Ik den kdat hij dat al weet want in een PB die hij naar mij stuurde deed hij zich voor als moderator ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.