thebig Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 GTA V Dead Presidents Voltooi The Fleeca Job en The Pacific Standard als Heist leider of Crew member Zonet eindelijk eens de allerlaatste heist uitgespeeld. Heb ze allemaal als Heist leider gedaan. Heb ik een aardig centje mee verdiend met die laatste, zo'n 517k. Tommie en Danger Dog hebben me meegeholpen GTA V Unnatural Selection Voltooi alle 10 waves in een survival mode Ik speelde sowieso heel weinig survival, maar net met Tommie59 is het me toch eens gelukt alle 10 waves te overleven. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Grand Theft Auto V on PlayStation 4 Three-Bit Gangster You reached Rank 25 in GTA Online. Making Moves You reached Rank 50 in GTA Online Above the Law You reached Rank 100 in GTA Online. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 (bewerkt) Game: Hitman Absolution Trophie naam: Partners in crime Soort: brons Speel een contract gemaakt door een vriend Bewerkt: 28 september 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Welke game?: Assassin's Creed Rogue Hoe heet de Achievement/Trophy: I'll take that Capture all settlements. Muhaha! :3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Solid Gold, Baby! Earn 70 Gold Medals on Missions and Strangers and Freaks. Veel GTA V achievements. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Rome TW2 - Grand Tour Successfully capture all of the great cities of the ancient world, Rome, Athens, Carthage and Alexandria, in battle during a single campaign game. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Welke game?: Assassin's Creed Unity: Dead Kings Hoe heet de Achievement/Trophy: Piece of Eden Complete Memory Sequence 13 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Waar kan ik eigenlijk me tropes vinden die ik gekregen heb want ik kon alleen die van GTA V / GTA Online vinden op rockstar en sinds ik van PS3 naar PS4 ben gegaan ook niet meer Reageren
Niked Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Welke game?: Assassin's Creed Syndicate Hoe heet de Achievement/Trophy: A Run on the bank Complete Memory Sequence 6. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Waar kan ik eigenlijk me tropes vinden die ik gekregen heb want ik kon alleen die van GTA V / GTA Online vinden op rockstar en sinds ik van PS3 naar PS4 ben gegaan ook niet meer Waar kan ik eigenlijk de rest van me tropies vinden ? Reageren
thebig Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Portal Vanilla Crazy Cake Beat all six Portal advanced maps Door de gewone levels ben ik met de vingers in de neus heen gevlogen, maar dit was toch wel serieus andere koek (of moet ik cake zeggen?). Vooral kamers 16 en 18 waren knap lastig. Met een paar kleine details te veranderen in zo'n kamer, kan je het al vele malen uitdagender maken. Nu heb ik juist nog de andere challenge maps te gaan. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Welke game: Just Cause 3 Hoe heet de Achievement/Trophy: You've Got Gear (bronze) Earn 5 Gears in a Challenge Welke game: Just Cause 3 Hoe heet de Achievement/Trophy: Chaos is My Middle Name (silver) Get 100,000 chaos Bewerkt: 5 december 2015 door Noretz Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Welke game?: Assassin's Creed Unity Hoe heet de Achievement/Trophy: Curtain Call Complete Memory Sequence 12 Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Welke game: Just Cause 3 Hoe heet de Achievement/Trophy: Take That, You Pipeline Jerks (bronze) Disable the FOW in Insula Fonte Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Game: Far cry 4 naam Trophy:Welcome to Kyrat Follow the golden path Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.