Mazzeltje Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Even voor de vermelding; Ik neem aan dat Marco Vercetti gecheat heeft. Tenzij je in-game 99 miljoen kan hebben zonder cheats :huh: Ik heb met Scott16 er over gepraat. En we hebben besloten dat Marco Versettie niet meer mee doet. Het is namelijk niet eerlijk tegen over andere mensen die wel eerlijk spelen. En die kunnen dan niet alles zo kopen.
Morpheus 83 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Hoe krijg je een foto van je auto hier op het forum, in dit topic? Ik snap er niet echt veel van en dan ook nog op het juiste formaat?
Scott16 Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Heb je NFSU 2 op de PC op de PS2? PC. Druk op Print Screen (Zit bovenaan je pijltjestoetsen) en open een tekenprogramma. Druk nu op Ctrl V. Sla het plaatje op. PS2. Hiervoor zul je een TV kaart moeten hebben. Armax kan volgens mij ook.
Morpheus 83 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) bedankt Scott, ik zal het proberen, ik heb hem trouwens op de pc. Was ik vergeten erbij te vermelden. Maatk niet uit welk tekenprogramma? of wil het ook wel met paint? Bewerkt: 31 mei 2005 door Morpheus 83
Scott16 Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Met Paint krijg je erg slechte kwaliteit. Download fraps uit de download database van GTAGames.nl. Met dit programma hoef je alleen op een knop te drukken en je screenshot word opgeslagen in een map.
Morpheus 83 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Welke Frap kan ik het beste downloaden van de 6?
Thabit Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Kan ik ook nog van auto veranderen? Ik heb nl. iets ontdekt dat je ook veeeeel mooiere stickers kan doen.. Dan wordt mijn auto een stuk mooier!
Mazzeltje Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Kan ik ook nog van auto veranderen? Ik heb nl. iets ontdekt dat je ook veeeeel mooiere stickers kan doen.. Dan wordt mijn auto een stuk mooier! Nee sorry... Dat doen we helaas niet meer. Omdat het insturen al bijna afgelopen is. En er misschien al mensen waren die alle auto's met elkaar vergelijken. En dan heb jij in eens een andere auto. Laten we het maar zo laten zoals het nu is.
Thabit Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 :wacko: Please, zo velies ik. Hier is mijne: Hij lijkt toch niet op een andere?
RTS Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Had je maar niet te snel moeten opsturen. Dan kan je dit krijgen. Het is niet eerlijk voor andere spelers.
Scott16 Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Nadat je je auto hebt gestuurd naar Scott16 of Mazzeltje kun je niet meer veranderen van wagen! Je kunt je wagen dus niet meer veranderen.
Timos Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Dit lijkt me nutteloos om een topic over te starten daarom even hierin: Kan je op de PC ook je auto draaien op die schijf? Net zoals op de PS2 met de analog stick..?
Trax Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Ja, met je roller. Moet je ff indrukken, dan kan je draaien.
Scott16 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Jullie hebben tot vannacht 12 uur de tijd om je wagen in te leveren.
Recommended Posts