NickyHendriks Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Hallo, Ik heb een klein probleempje... Mijn User Track Player doet het niet Ik heb de instellingen juist staan en de shortcuts in de goede map. Het probleem is nu dat ik alleen radio-commercials krijg. Iemand een idee om dit op te lossen? Zammy Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 ja je moet je nummers skippen via jou controls daar staat ergens dat je next track of skip track. Standaard is die knop : F5 Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ga naar audio en doe iets als 'Scan for music' of iets in die richting, daarna herkent ie het als het goed is. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Beide dingen al geprobeerd maar niets ervan heeft gewerkt Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Kopieer anders de muziek in plaats van een snelkoppeling te maken. Denk niet dat het werkt maar je kan het proberen natuurlijk Reageren
Damos Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Kopieer gewoon alle bestanden in de map: "User track Player" als je dat gedaan heb moet je zoals hierboven al gezegd is scan for music gebruiken. Daarna kan je gewoon lekker luisteren naar je eigen nummers. Maar wel op de goede zender he. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Alles staat al goed ingesteld Ik heb de volledige uitleg gevolgd op WikiGTA en voorheen werkte het gewoon. Gisteren deed ie het ineens niet meer. Vandaag ook niet. Heb de gta_sa.set ook al verwijderd maar tevergeefs Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Heb je zitten "klooien" met media-programma's en/of je codecs? Ben je nog steeds in het bezit van de juiste codecs om je muziekbestanden af te spelen? Daarnaast schijnen er vaak problemen te zijn met de "Auto Media Scan", scan handmatig naar de muziekbestanden en zet de automatische media scan uit (off). Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Gebruik je wel .mp3-bestanden? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Dat maakt niets uit, zolang maar de juiste codecs aanwezig zijn kan je elk muziekbestand afspelen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Klik eens op "Scan for music" en zet dan de speelinstelling op "Sequental". Dan doet hij ze op alfabet, bij een andere instelling wordt er automatisch reclame gespeeld tussen de nummers. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Heb je zitten "klooien" met media-programma's en/of je codecs? Ben je nog steeds in het bezit van de juiste codecs om je muziekbestanden af te spelen? Daarnaast schijnen er vaak problemen te zijn met de "Auto Media Scan", scan handmatig naar de muziekbestanden en zet de automatische media scan uit (off). Ik heb nog gewoon de juiste codecs. Alleen ik heb wel een andere Media Player erbij geïnstalleerd omdat WMP niet alles afspeelt. En waar kan ik anders codecs downloaden? Zou het anders aan de update naar WMP11 kunnen liggen? Gebruik je wel .mp3-bestanden? Klik eens op "Scan for music" en zet dan de speelinstelling op "Sequental". Dan doet hij ze op alfabet, bij een andere instelling wordt er automatisch reclame gespeeld tussen de nummers. Jammer genoeg heb ik dit ook al geprobeerd Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Dit heb ik ook eens gehad met een nummer dat zich niet afspeelde. Plaatst een geheel nieuw mp3 bestandje in de map en verwijder de rest (maak er wel even een backupje van). Kijk dan eens wat het resultaat is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Het werkt gewoon niet, doe net als alle bugs die je in programma's/games tegenkomt: negeren. Je kan steeds Windows Media Player gebruiken(op de achtergrond), een afspeellijst maken is neit zo moeilijk. Ga naar 'Nu Afspelen' en sleep je bestandjes die je wil afspelen er maar in. Of een MP3 voor je neus is ook altijd handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.