claud Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hey mensen ik heb geld aan mijn vader gegeven die daarvoor een armax voor me kocht ik heb nu de cheat gedaan van de cardealer dat je dan een helicopter hebt maar waar is dat gebouw? als iemand het antwoord heeft wil diegene daar een mapje bij leveren met een marker? mgv claud Reageren
H995 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik weet niet precies waar het is (vandaar geen kaartje) :$ maar het is bij de auto mergikant (ofso) (het is de auto winkel) als je daar binnen bent komt er een auto (hearse) en dan doe je de volgende auto, je krijgt dan een limo. als je die limo hebt ga je weer naar de 1e auto, maar daar staat geen auto meer maar een heli. het is mischien onduidelijk, maar ik hoop da je der wat aan hebt. Reageren
claud Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hey mensen ik heb geld aan mijn vader gegeven die daarvoor een armax voor me kocht ik heb nu de cheat gedaan van de cardealer dat je dan een helicopter hebt maar waar is dat gebouw? als iemand het antwoord heeft wil diegene daar een mapje bij leveren met een marker? mgv claud bedankt maar nu kan ik opeens een missie niet halen ik doe under the gun en ik mot AB tegelijk in drukken dan dot hij dit: slag slag trap enzovoort maar het gaat niet verder ik moet steeds hetzelfde doen Reageren
Svenie Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hey mensen ik heb geld aan mijn vader gegeven die daarvoor een armax voor me kocht ik heb nu de cheat gedaan van de cardealer dat je dan een helicopter hebt maar waar is dat gebouw? als iemand het antwoord heeft wil diegene daar een mapje bij leveren met een marker? mgv claud bedankt maar nu kan ik opeens een missie niet halen ik doe under the gun en ik mot AB tegelijk in drukken dan dot hij dit: slag slag trap enzovoort maar het gaat niet verder ik moet steeds hetzelfde doen Dat is simpelweg een kwestie van goed timen. Hou de toets vast en probeer met je duim gelijktijdig de A en B toets in te drukken. Je kan eventueel ook je DS een stukje draaien, zodat je je vinger perfect op de twee toetsen kunt leggen. Het is even oefenen, ik geef toe dat ik ook vijf pogingen nodig had om de combinatie uiteindelijk goed uit te voeren. Reageren
claud Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hey mensen ik heb geld aan mijn vader gegeven die daarvoor een armax voor me kocht ik heb nu de cheat gedaan van de cardealer dat je dan een helicopter hebt maar waar is dat gebouw? als iemand het antwoord heeft wil diegene daar een mapje bij leveren met een marker? mgv claud bedankt maar nu kan ik opeens een missie niet halen ik doe under the gun en ik mot AB tegelijk in drukken dan dot hij dit: slag slag trap enzovoort maar het gaat niet verder ik moet steeds hetzelfde doen Dat is simpelweg een kwestie van goed timen. Hou de toets vast en probeer met je duim gelijktijdig de A en B toets in te drukken. Je kan eventueel ook je DS een stukje draaien, zodat je je vinger perfect op de twee toetsen kunt leggen. Het is even oefenen, ik geef toe dat ik ook vijf pogingen nodig had om de combinatie uiteindelijk goed uit te voeren. is het gebruikelijk dat hij 3x slaat? Reageren
TomFurga Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hey mensen ik heb geld aan mijn vader gegeven die daarvoor een armax voor me kocht ik heb nu de cheat gedaan van de cardealer dat je dan een helicopter hebt Wat is een armax? Reageren
claud Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Ik weet niet precies waar het is (vandaar geen kaartje) :$ maar het is bij de auto mergikant (ofso) (het is de auto winkel)als je daar binnen bent komt er een auto (hearse) en dan doe je de volgende auto, je krijgt dan een limo. als je die limo hebt ga je weer naar de 1e auto, maar daar staat geen auto meer maar een heli. het is mischien onduidelijk, maar ik hoop da je der wat aan hebt. kan je het iets beter uitleggen want het lukt niet ik activeer druk ok en hij doet het nog niet moet het als r4? edit@clus een armax is een programma om te cheaten met vreemde cheats Bewerkt: 22 juni 2009 door claud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.