eric1973 Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ? thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx In de missie Intensive Care,moet je een ambulance stelen. die mag je houden bij mission passed (bij failed weet ik niet). hij is bulletproof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk. das just da ma bij failed kreeg ik hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 waar staat die feltzer ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk. Gaat wel kapot als je dat nog niet wist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 De auto is bulletproof,dus als je tegen de muur rijd of overkop vliegt is het wel kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 excuseer mij, maar wat is een bulletproof??? :huh: Ik ken veel van sa maar dit niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Dat je hem niet kapot kan schieten, wel rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 de s.w.a.t is bulletproef en de Rhino (Tank) is bulet proof en kan zelfs tegen bazuka raketten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 excuseer mij, maar wat is een bulletproof??? :huh: Ik ken veel van sa maar dit niet hoor. Kortom Bulletproof is kogel-vrij ( bestendig). Tank kan wel veel hebben idd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 hij kan alleen niet tegen vuur <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 hij kan alleen niet tegen vuur <_< niet alleen tegen vuur hoor.....al je er veel met een andere tank op begint te schieten gaat ik ook kapot, was teminste bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 hij kan alleen niet tegen vuur <_< niet alleen tegen vuur hoor.....al je er veel met een andere tank op begint te schieten gaat ik ook kapot, was teminste bij mij. Dat is ook wel logies he als je teveel op een tank schiet. Je hebt toch ook een bodyvest, als er op je geschoten word met een wapen dan vangt het je kogel op, maar het is niet zo dat als je met een minigun er op schiet dat je het overleeft. Beetje logies nadenken plz. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.