daniel-racer Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) hoi allemaal ik heb gta 4 maar als ik hem start dan is die beeld niet goed. ik denk dat het iets met nvidia is. weet iemand wat ik moet doen? mvg daniel Bewerkt: 2 juli 2009 door daniel-racer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 hoi allemaalik heb gta 4 maar als ik hem start dan is die beeld niet goed. ik denk dat het iets met nvidia is. weet iemand wat ik meot doen? mvg daniel voldoet je PC dan wel aan de eisen van GTA IV ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Wat zijn je systeem specificaties? Drivers opgehaald? Wat voor OS heb je? Beweegt het beeld op en neer(soort van dronken?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.