-Stan- Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Zoals de titel al luidt, Ik snap niet hoe je mods in GTA SA zet. Wat moet je downloaden en hoe zorg je dat ze in je game komen? ps: ik hoef ze zelf niet te maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 -Wat moet je downloaden De mod en eventuele andere scripts/zooi om het te laten werken. -Hoe zorg je dat ze in het spel komen Met bepaalde programma's, zoals IMGTool of simpelweg bestanden in een map gooien. Als je een mod download van bijv. GTAInside.com, staat er een readme bij hoe je het installeert. Zoek eens een mod die je wil installeren, zet 'm hier neer, en we helpen je het installeren (eerst in readme kijken). Er zijn namelijk verschillende type mods (script, model, texture, enzovoort). Reageren
-Stan- Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Bedankt voor je hulp. Ik heb hier een link naar de mod op de site. Mod EDIT: Ik kan nu wel auto-mods in mijn game zetten maar geen wapens en kleding enzo. Weet iemand misschien een goede mod installer daarvoor? Bewerkt: 23 juni 2009 door StannieB12 Reageren
Timske Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Bedankt voor je hulp. Ik heb hier een link naar de mod op de site. ModEDIT: Ik kan nu wel auto-mods in mijn game zetten maar geen wapens en kleding enzo. Weet iemand misschien een goede mod installer daarvoor? Wil je alstublieft >hier< verder gaan posten want dit topic is bedoelt voor tutorial en niet voor vragen. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 EDIT: Ik kan nu wel auto-mods in mijn game zetten maar geen wapens en kleding enzo. Weet iemand misschien een goede mod installer daarvoor? Er bestaat een mod installer, maar deze is enkel en alleen voor auto's en is erg het gaat vaak fout. Heb je het bestand al gedownload, en in de readme gekeken hoe je het moet installeren? Reageren
olimaster111 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 waar vind je je nieuwe gebouw die je hebt ingevoegd??? Reageren
junkystyle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 EDIT: Ik kan nu wel auto-mods in mijn game zetten maar geen wapens en kleding enzo. Weet iemand misschien een goede mod installer daarvoor? Er bestaat een mod installer, maar deze is enkel en alleen voor auto's en is erg het gaat vaak fout. Heb je het bestand al gedownload, en in de readme gekeken hoe je het moet installeren? Sorry hoor maar ik doe met die auto't etc al kei lang en het is nog nooit fout gegaan ja aan het begin maar je moet weten hoe alles werkt. Als je iets vernoakt heb verwijder de backup van die auto/vrachtwagen/boot/vliegtuig Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Auto's werken misschien wel goed, maar veel mensen proberen het ook met andere voertuigen en daar gaat het mis. Het is gewoon niet betrouwbaar. We hebben hier héél veel mensen die SAMI gebruiken en vragen hoe ze hun San Andreas weer fixen. Om dit te voorkomen moet je het gewoon handmatig doen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Idd, ik doe het met imgtool en heb 1 keer een probleem gehad, maar dat was de eerste mod die ik in mijn spel zette Nu Heb ik al veel gemod, en heb verder geen problemen gehad met imgtool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.