FireFighter Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Rank: 23 2de prestige Kill Streak: 16 Kills heel veel Calling in Airstrike:Vaak Calling in Helicopter:Weinig Perk (radar): Heel vaak Reageren
.Stan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Thanks wupie, mensen die COD4 op PS3 spelen, voeg me toe. Ok, ik speel het op de PS3, voeg me maar toe: Stanboy96, maar ik ben tot eind Augustus niet online, daarna wel. Waar kan je zien hoevaak je heli etc. hebt gehad? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Thanks wupie, mensen die COD4 op PS3 spelen, voeg me toe. Ok, ik speel het op de PS3, voeg me maar toe: Stanboy96, maar ik ben tot eind Augustus niet online, daarna wel. Waar kan je zien hoevaak je heli etc. hebt gehad? Als het goed is moet naar Barracks gaan en daar kan je je streak en alles zien. =] Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 COD4 opnieuw geinstalleerd: opnieuw beginnen Rank: 55 Kill Streak: 47 Kills5223 Calling in Airstrike: Heel vaak Calling in Helicopter: Heel vaak Perk (radar): wat bedoel je hiermee? Misschien leuk als je ook Deaths toevoegd. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 OMG OMG OMG, heb daarnet eindelijk een killstreak van 16 gehaald! Normaal haal ik altijd killstreak van 3, maar nu had ik 5 en dus een strike, en daardoor kreeg ik dan weer een heli. 28 kills in één match, is ook mijn record. Ik ben echt niet goed. Ben overigens rank 30 op m'n game pc, en hier (net vanavond gestart) rank 11. Reageren
commando Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Rank: lvl 55 pc Kill Streak:42 Kills20405 Deaths:6579 Calling in Airstrike: Weinig (speel vaak promod ) Calling in Helicopter: Weinig (speel vaak promod ) Perk (radar): Weinig (speel vaak promod ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.