Jump to content

Scenario

fatty owl

Recommended Posts

Als je geen filmpjes kan maken, en je hebt goede ideeën, post ze dan hier.

Voorbeeld: Stunt movie

Benodigheden: ARMAX, de mogelijkhijd om filmpjes te maken

Ik was zo aan het denken om een filmpje te maken met allemaal spectaculaire stunts.In het begin vlam je met een nrg met nitro's over de unique jump bij het stadium in san Fierro. Terwijl de unique jump maak je een achterwaartse salto. Juist voordat je neerkomt gaat het scherm over naar "the camels toe" in een overstroomde las venturas. het laatste kleine stukje van "the camels toe" is nog niet overstroomd, dus kan je er juist overjumpen met je boot.Het beeld gaat weer over naar een stuntplane, in los santos. daar vliegt het onder gewaagde bruggen en doet het halsbrekende stunts,tot op het einde CJ eruitspringt. Hij opent zijn parachute te laat en WASTED. einde (redelijk kort dus mag nog wat meer in)

Als je een film van iemand goed vond en je hebt hem gemaakt post dat dan ook hier :D .

ik had gezocht naar andere topics hierover maar ik heb er geen gevonden.

Veel plezier.

Delen op andere websites

ik heb ook toffe ideeën om filmpjes te maken maar heb de benodigdheden niet :( . als ik er eentje zou maken zou ik dit er alleszins bijzetten (het is wel voor gevorderde piloten ;) ): met de hydra invert (ondersteboven) onder golden gate bridge (sa naam vergeten) vliegen en tegelijkertijd op R2 en L2 duwen, dan zie je CJ in de cockpit, het is moeilijk maar het lukt zeker. voor de rest: CJ die op een gebouw met z'n sniper mensen afschiet. met de monster in de country rijden, enz... dit doe ik momenteel zowat bij san andreas, want ik heb het spel bijna uit. :rolleyes:

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

dit lijkt mij wel leuk

eerst zie je cj met een vette bak naar "wheels arch angels" rijden en daar een vette bak maakt. Daarna gaat hij streetracen met nog zo'n auto. hij heeft verloren maar is het daar niet mee eens, want die andere speelde vals. Dus hij schiet die andere door zijn hoofd. Daarna zie je wilde achtervolgingen met de politie, en daarna gaat hij nog even met een hydra op andere dingetjes schieten

dat was dus mijn verhaaltje :)

Delen op andere websites

als ik een film zou maken... oeps wat zeg ik? filmpje :puh: dan zou het zo gaan ( vergeet niet dat ik s a NOG niet heb he )

CJ rijd door de straten van euh Los Santos... Hij is op weg om een winkel te overvallen ( je weet wel die winkel met die vent als kip verkleed :D ) die overval je dus maar er rijd net politie door de straat die ook ff wat ging eten ( kweet niet of da kan hoor ) en toevallig zagen ze CJ met een bivakmuts op en een 9 MM in zijn hand... CJ vlucht de winkel uit en de politie twijfelt geen seconde en zet de achtervolging in. uiteindelijk op het platteland was de auto voor een groote deel kapot. dat kwam natuurlijk door de blokades van de politie. hij stapte uit en wou een andere auto pakken. de politie schoot raak in zijn been en viel eerst op de grond maar stond 2 seconde later weer op... hij 'rende' naar een auto en sloeg de bestuurder in elkaar maar er kwam steeds meer poltie dus ging CJ snel in die auto zitten en vluchtte weg op zoek naar een tijdelijk adres.

zoiets zou het dan bij mij worden B)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
als ik een film zou maken... oeps wat zeg ik? filmpje :puh: dan zou het zo gaan ( vergeet niet dat ik s a NOG niet heb he )

CJ rijd door de straten van euh Los Santos... Hij is op weg om een winkel te overvallen ( je weet wel die winkel met die vent als kip verkleed :D ) die overval je dus maar er rijd net politie door de straat die ook ff wat ging eten ( kweet niet of da kan hoor ) en toevallig zagen ze CJ met een bivakmuts op en een 9 MM in zijn hand... CJ vlucht de winkel uit en de politie twijfelt geen seconde en zet de achtervolging in. uiteindelijk op het platteland was de auto voor een groote deel kapot. dat kwam natuurlijk door de blokades van de politie. hij stapte uit en wou een andere auto pakken. de politie schoot raak in zijn been en viel eerst op de grond maar stond 2 seconde later weer op... hij 'rende' naar een auto en sloeg de bestuurder in elkaar maar er kwam steeds meer poltie dus ging CJ snel in die auto zitten en vluchtte weg op zoek naar een tijdelijk adres.

zoiets zou het dan bij mij worden B)

hehe als t allemaal kon zou t wel een leuk filmpje worde maar helaas:

-je kan geen winkels overvallen (jammer genoeg)

-politie kom je niet tege in een winkel (of restaurant), laat staan dat ze kunnen eten :)

-er zijn geen blokkades (nog niet meegemaakt tenminste)

-als je in je been wordt geraakt val je niet neer :)

Delen op andere websites

Er zijn wel blokkades hoor met 3 sterren krijg je ze.

maar mij zou het wel leuk lijken gewoon rond rijden met een getunde auto, en gewoon hele erge poltie achtervolgingen houden.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
CJ rijd door de straten van euh Los Santos... Hij is op weg om een winkel te overvallen ( je weet wel die winkel met die vent als kip verkleed  ) die overval je dus maar er rijd net politie door de straat die ook ff wat ging eten ( kweet niet of da kan hoor ) en toevallig zagen ze CJ met een bivakmuts op en een 9 MM in zijn hand... CJ vlucht de winkel uit en de politie twijfelt geen seconde en zet de achtervolging in. uiteindelijk op het platteland was de auto voor een groote deel kapot. dat kwam natuurlijk door de blokades van de politie. hij stapte uit en wou een andere auto pakken. de politie schoot raak in zijn been en viel eerst op de grond maar stond 2 seconde later weer op... hij 'rende' naar een auto en sloeg de bestuurder in elkaar maar er kwam steeds meer poltie dus ging CJ snel in die auto zitten en vluchtte weg op zoek naar een tijdelijk adres.

ik weet het (gebruik een trainer)

je houd die vent ondersgot en loopt de winkel weer uit en je doet met de trainer de meer sterren politie code in (2x anders krijg je geen blokades). als je bij dat stuk bent dat je inje been word gesgoten doe je de zelfmoord code zodat je neervald en dat stop je met filmen. je gaat trug naar de zelfde plek en je start de film weer en je doet de rest. :D

Bewerkt: door marty
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...