Jump to content

grand theft auto: chinatown wars op de psp

gtacw op psp  

71 leden hebben gestemd

1. 1. 3D,isometrisch of topdown

• 3D
      43
    • isometrisch
      13
    • topdown
      8
  2. 2. cellshaded of niet

• ja
      45
    • neen
      19

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgensmij zal Rockstar ons flink verassen. Ik denk dat de game volledig 3d is (en dus geen topdown-view heeft). Buiten dat denk ik dat de game niet op een UMD-schijf uit zal komen.

Doordat de PSP GO binnenkort uitkomt (klik), zou het zelfs misschien mogelijk zijn om een San Andreas Stories te realiseren.

Ik heb in iedergeval hoge verwachtingen.

Apple-Mac

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

9

• MidnightMayhem

4

• Reinier93

3

• nintendo5998

3

Geplaatst:
Volgensmij zal Rockstar ons flink verassen. Ik denk dat de game volledig 3d is (en dus geen topdown-view heeft). Buiten dat denk ik dat de game niet op een UMD-schijf uit zal komen.

Doordat de PSP GO binnenkort uitkomt (klik), zou het zelfs misschien mogelijk zijn om een San Andreas Stories te realiseren.

Ik heb in iedergeval hoge verwachtingen.

Apple-Mac

Ik heb op de Rockstar games site gelezen

Iets met Retail. Wat dus inhoud dat hij in de winkel komt. en er stond ook ie op PSN zal komen. Dus hij komt zeker WEL op UMD. En als ik het me goed kan herinneren was er door sony ook al iets gezegt over dat de UMD gewoon zal blijven.

Geplaatst:
En als ik het me goed kan herinneren was er door sony ook al iets gezegt over dat de UMD gewoon zal blijven.

Sony wilt juist van de UMD af, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat de UMD nog zal blijven...

Apple-Mac

Geplaatst:

Precies. Dat zou nog eens waar kunnen zijn. En over San Andreas hebben we heel weinig gezien.

Maar ik heb ook een idee dat R* gewoon denkt van: ''Laten we Liberty City gewoon op zijn maximaalst benutten, dan kunnen we nog een heel aantal jaren mee met Vice City en San Andreas'', die dus ook benut gaan worden. _O_

Dat idee heb ik, en meestal is het zo bij mij ideeën dat het nog waar is ook. :clown:

Geplaatst:

Liberty City uit het GTA IV era zonder Alderny en in GTA LCS/VCS graphics. Dat lijkt me echt geweldig. Al weet ik niet wat het meest waarschijnlijk is. Als ze voor third person gaan zullen er zeker voice actors voor moeten gaan vragen, willen ze het spel een beetje interessant maken.

En Rockstar is zeer zeker niet lui bezig. Bedenk alleen eens het grote aantal projecten waar ze nu mee bezig zijn. De nieuwe Max Payne, LA Noire, Red Dead Redemption, Midnight Club LA uitbreidingspaketten, The Ballad of Gay Tony, en dan nu GTA: Chinatown Wars.

Geplaatst:
Liberty City uit het GTA IV era zonder Alderny en in GTA LCS/VCS graphics. Dat lijkt me echt geweldig. Al weet ik niet wat het meest waarschijnlijk is. Als ze voor third person gaan zullen er zeker voice actors voor moeten gaan vragen, willen ze het spel een beetje interessant maken.

En Rockstar is zeer zeker niet lui bezig. Bedenk alleen eens het grote aantal projecten waar ze nu mee bezig zijn. De nieuwe Max Payne, LA Noire, Red Dead Redemption, Midnight Club LA uitbreidingspaketten, The Ballad of Gay Tony, en dan nu GTA: Chinatown Wars.

gelukkig kunnen ze dat

Geplaatst:
ik denk dat het net als op de ds topdown word.

op de DS was het niet Topdown maar isometrisch perspectief.

Geplaatst:

Ik denk dat ze er wel heel veel aan gaan frutselen. Er moeten zeker voice-actors komen anders is het al een heel groot minpunt voor de game en de Graphics moeten anders ik zie deze game graag als 3rd Person.

Geplaatst:

Ik denk dat deze maand nog een screen komt. Want Q3 is Augustus, September & oktober en in die periode komt hij uit.

Geplaatst:

Ik denk dat we toch niet gaan kunnen rekenen op een 3D met Third-Person-View.

Want in een paar maand is dat onmogelijk.

Of misschien halen ze net zoals GTA IV de deadline niet.

ik denk dat ze met 'from the ground up' bedoelen dat ze de graphics ietsjes beter gaan maken en waarschijnlijk nieuwe besturing en missies.

Trouwens, GTA CTW op de DS is al in 3D

Geplaatst:

ik denk dat ze met 'from the ground up' bedoelen dat ze de graphics ietsjes beter gaan maken en waarschijnlijk nieuwe besturing en missies.

Denk je dat ze er aan begonnen zijn vanaf het moment dat het aangekondigd werd? Nee, ze zijn er al eerder aan begonnen natuurlijk. Ik denk dat het wel voor elkaar te krijgen is. Als dat kon bij LCS en VCS, waarom dit niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Isometrisch Is dat 3d?

Denk je dat ze er aan begonnen zijn vanaf het moment dat het aangekondigd werd? Nee, ze zijn er al eerder aan begonnen natuurlijk. Ik denk dat het wel voor elkaar te krijgen is. Als dat kon bij LCS en VCS, waarom dit niet?

Dat is bij iedere game zo. Ze zijn er allang mee bezig voordat er iets bekend over komt. Misschien zijn ze er al mee bezig nog voordat CW voor de DS uit was.

Dit is een nieuwsbericht uit Februari

http://www.nu.nl/games/1925013/sony-in-ges...e-voor-psp.html

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Isometrisch Is dat 3d?

Een isometrisch camerastandpunt is inderdaad een soort van 3D, maar je ziet het spel van schuin bovenaf. Een voorbeeld van dit standpunt kan je zien op de screen op de hoofdpagina van de GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA.

Geplaatst:

Ik hoop net zoals gta ctw , alleen betere graphics . Maar daarna zou ik wel een gta willen waarbij je kunt afwisselen tussen tps(third person shooter) en fps (first person shooter)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...