Jump to content

grand theft auto: chinatown wars op de psp

gtacw op psp  

71 leden hebben gestemd

1. 1. 3D,isometrisch of topdown

• 3D
      43
    • isometrisch
      13
    • topdown
      8
  2. 2. cellshaded of niet

• ja
      45
    • neen
      19

Recommended Posts

Geplaatst:
En als ik het me goed kan herinneren was er door sony ook al iets gezegt over dat de UMD gewoon zal blijven.

Sony wilt juist van de UMD af, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat de UMD nog zal blijven...

Apple-Mac

JA , maar ze hebben gezegd dat ze naast de PSP-Go ook nog de PSP-3000 MET umd gaan behouden . Duz , het is (bijna) zeker dat die op umd uitkomt

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

9

• MidnightMayhem

4

• Reinier93

3

• nintendo5998

3

Geplaatst:
Gewoon hetzelfde als op de DS want waaro mzou je nu nog helemaal de graphics veranderen. Wat zou dat nou voor enkel nut hebben.

psp heeft beter graphics dan de ds.

Corectie PSP kan meer aan als een ds...

• 2 weken later...
Geplaatst:
GTA CTW OP DE PSP JIEEEPIEEE!! DIE WIL IK!!

Ik zal er denk ik wel wat aan hebben haha...

ik ben bijna zeker dan het spel zal failen omdat het onmogelijk is in 'n paar maanden een heel nieuwe game te ontwikkelen en dus isometrisch zal blijven. Ik snap eigelijk ook niet waarom men het gaat 'hermaken' voor de psp als het al gefaild is op de DS.

Geplaatst:
En als ik het me goed kan herinneren was er door sony ook al iets gezegt over dat de UMD gewoon zal blijven.

Sony wilt juist van de UMD af, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat de UMD nog zal blijven...

Apple-Mac

niet waar. De PSP GO! is bedoeld voor mensen die vaak onderweg zijn en graag gamen, muziek luisteren of videos bekijken. Ook zei men dat de PSP GO! de huidige PSP-3000 niet zal vervangen.

Geplaatst:

Apple-Mac

niet waar. De PSP GO! is bedoeld voor mensen die vaak onderweg zijn en graag gamen, muziek luisteren of videos bekijken. Ook zei men dat de PSP GO! de huidige PSP-3000 niet zal vervangen.

Zou behoorlijk naaiend zijn voor mij en nog 60 miljoen anderen. Maar ik neem aan dat het op umd komt anders lopen ze toch veel inkomsten mis.

Geplaatst:

Apple-Mac

Zou behoorlijk naaiend zijn voor mij en nog 60 miljoen anderen. Maar ik neem aan dat het op umd komt anders lopen ze toch veel inkomsten mis.

Het is al honderden keren gezegt.

Available for PSN and Retail.

Vrij vertaald

Beschikbaar voor PSN en Winkelverkoop.

Wat dus ongeveer inhoud dat hij zeker wel op UMD komt.

Geplaatst:
Wel fijner bij 3d! Veel realistischer...

Het cell shaded heeft wel wat. Vind de sfeer wel vet. Ben benieuwd hoe ze het overzetten op de PSP.

Geplaatst:
Wel fijner bij 3d! Veel realistischer...

Het maakt het spel ook veel leuker.

Dat zeker! Ik vind bijv. bij de classic GTA's het er zo eenzaam uit zien.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Precies. Dat zou nog eens waar kunnen zijn. En over San Andreas hebben we heel weinig gezien.

Maar ik heb ook een idee dat R* gewoon denkt van: ''Laten we Liberty City gewoon op zijn maximaalst benutten, dan kunnen we nog een heel aantal jaren mee met Vice City en San Andreas'', die dus ook benut gaan worden. _O_

Dat idee heb ik, en meestal is het zo bij mij ideeën dat het nog waar is ook. :clown:

als R* dat zou doen slaat het nergens op de steden hebben de zelfde naam maar niet de zelfde stad dan zou R* echt zakken

Geplaatst:
Precies. Dat zou nog eens waar kunnen zijn. En over San Andreas hebben we heel weinig gezien.

Maar ik heb ook een idee dat R* gewoon denkt van: ''Laten we Liberty City gewoon op zijn maximaalst benutten, dan kunnen we nog een heel aantal jaren mee met Vice City en San Andreas'', die dus ook benut gaan worden. _O_

Dat idee heb ik, en meestal is het zo bij mij ideeën dat het nog waar is ook. :clown:

als R* dat zou doen slaat het nergens op de steden hebben de zelfde naam maar niet de zelfde stad dan zou R* echt zakken

Dat zou er voor mij ook weer niet ingaan...

LC is al aan haar 3de remake doe dit toch ook niet met de rest :duh: .

Maar ik denk eigenlijk niet dat dit topic hierover gaat :7 .

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Nou heb is op google gekeken en op

20 oktober komt ie uit.

Vind wel jammer dat ie niet 3D word.

PS

Het zal niet lang duuren voor dat ie ook op de ps2 gaat komen.

Bewerkt: door jorisgtalcs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...