Jump to content

grand theft auto: chinatown wars op de psp

gtacw op psp  

71 leden hebben gestemd

1. 1. 3D,isometrisch of topdown

• 3D
      43
    • isometrisch
      13
    • topdown
      8
  2. 2. cellshaded of niet

• ja
      45
    • neen
      19

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Nou heb is op google gekeken en op

20 oktober komt ie uit.

Vind wel jammer dat ie niet 3D word.

PS

Het zal niet lang duuren voor dat ie ook op de ps2 gaat komen.

Allang bekend dat hij op 20 okt uit gaat komen in de US

in EUROPA (Wat dus ook Nederland is) komt hij de 23 uit.

Volgens bol.com daar in tegen komt hij al uit op 2.10.09 en zal hij ±€40,- gaan kosten.

En naar ps2. Ik denk het dit keer niet. Deze game is speciaal ontworpen voor handhelds, Waardoor een port van de DS naar de PSP en Iphone (Urrghpuh) en dan nog eens een port naar de PS2 erg onwaarschijnlijk lijkt.

EDIT: Preview op Nu.nl http://www.nu.nl/games/2080914/preview-gra...n-wars-psp.html

Bewerkt: door Rinaldootje
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

9

• MidnightMayhem

4

• Reinier93

3

• nintendo5998

3

Nou heb is op google gekeken en op

20 oktober komt ie uit.

Vind wel jammer dat ie niet 3D word.

PS

Het zal niet lang duuren voor dat ie ook op de ps2 gaat komen.

Allang bekend dat hij op 20 okt uit gaat komen in de US

in EUROPA (Wat dus ook Nederland is) komt hij de 23 uit.

Volgens bol.com daar in tegen komt hij al uit op 2.10.09 en zal hij ±€40,- gaan kosten.

En naar ps2. Ik denk het dit keer niet. Deze game is speciaal ontworpen voor handhelds, Waardoor een port van de DS naar de PSP en Iphone (Urrghpuh) en dan nog eens een port naar de PS2 erg onwaarschijnlijk lijkt.

EDIT: Preview op Nu.nl http://www.nu.nl/games/2080914/preview-gra...n-wars-psp.html

Bekend ?

hier staat NU TE KOOP!

Bewerkt: door jorisgtalcs
  • 4 weken later...
Geplaatst:

GTA Chinatown Wars PSP

---------------------------------

US Releasedate = 20 oktober 2009

EU Releasedate = 23 oktober 2009

Camera = Topdown View :N

Wisten we al en

Top down view.

1 het is isometrisch perspectief

2. Ik wordt nu wel een klein beetje pisnijdig over het feit dat ze al vanaf 27 augustus zitten te zeuren dat het niet 3d is.

Kijk ik vind het ook wel jammer maar ik ga niet zeuren want 1. Dat helpt niet en 2. R* gaat er toch niks tegen doen.

En kom op zeg je had het kunnen verwachten, DS was Isometrisch dus logisch als PSP het ook werd. En als het 3d werd moetsten de LC helemaal opnieuw maken in lagere kwaliteit dat IV

En laatst JA WE WETEN HET WEL. Je vind het jammer dat het niet 3d is, En je gaat hem alleen maar daardoor niet kopen. Veel plezier met je beslissing, je hebt het al iets van 10 keer gezegd (Niet alleen tegen Michel_scofield).

Bewerkt: door Rinaldootje

paar maand geleden deed ik enorm negatief over deze game :bonk:

maar ik heb mijn mening herzien.

Het feit dat CTW op de DS gefaild is komt omdat de DS een 'kindvriendelijke handheld' moet zijn. Ik zie geen jongens van 18 jaar lekker met hun DS'je spelen. De PSP daarintegen heeft een veel beter scherm, véél betere processor en de doelgroep staat hoger. Chinatown Wars word daarom een hit :Y

@ Reacties voor mij : Sony wil inderdaad van de UMD's kwijt omdat men zich meer richt op de 'hardcore-reizende gamer'. Zelfs op de nieuwste spellen zie ik op het cd'tje geen UMD in blauwgrote letters staan. Maar ik zou het toch wat flauw vinden van Sony. In totaal heb ik zoal een €900-1000 euro gespendeerd en als ze daar nu mee gingen stoppen, zou ik het inderdaad flauw vinden. De vraag blijft natuurlijk of je echt 2 Gigabyte naar je harde schijf wilt downloaden.

Anyways, recent heb ik ook gehoord dat de XBOX 360-spellen maximum 9GB kunnen bedragen. Betekent dit high-definition gaming? :puh:

Bewerkt: door MidnightMayhem

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...