Timske Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Download: Megaupload.com ----------------------------------------------------------------------------------------------- 100% gemaakt door Timske, deze avatars mogen niet op andere sites worden gezet zonder toestemming van mij. De avatars mogen bewerkt worden, dus je mag er een naam opzetten Greetz Timske Bewerkt: 14 juli 2009 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Allemaal mooie avatars thanks man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Thanks Iemand Tips/Rates/Comments? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 UberPwnage tip: De download Leuk gemaakt, altijd leuk voor de fans van The Simpsons. Ik mis alleen avatars van Marge en de hond. Komen die nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 UberPwnage tip: De download Leuk gemaakt, altijd leuk voor de fans van The Simpsons. Ik mis alleen avatars van Marge en de hond. Komen die nog? In de download komen meerdere avatars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Mooi gemaakt, vooral de SLurp my Snot avatar. Geheel cijfer: 8.3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Mooi gemaakt, vooral de SLurp my Snot avatar. Geheel cijfer: 8.3/10 Bedankt ' In het weekend komt de release Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Mooi, ik ga ze zeker gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Timske avatars ownen! Je ben gewoon DE avatar man. ga ze zeker gebruiken. hugotje112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 lekker gedaan eerst al avatars van southpark en family guy en nu met the simpsons KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 lekker gedaan eerst al avatars van southpark en family guy en nu met the simpsons KUTGW Bedankt, en deze hebben de hoogste kwaliteit vergeleken de andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Jeeej downloaden maar! >Megaupload.com< Bewerkt: 28 juni 2009 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Even een toevoeging, ik heb ze gedownload. Je moet GIF-bestanden op het forum zetten, die BMP bestand geeft aan dat je daar geen toestemming voor hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Stuk voor stuk LQ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Even een toevoeging, ik heb ze gedownload. Je moet GIF-bestanden op het forum zetten, die BMP bestand geeft aan dat je daar geen toestemming voor hebt. Hoezo? Dus alleen de .GIF afbeeldingen uploaden? En .BMP niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.