Jump to content

TLAD beter dan GTA IV?

TLAD beter dan GTA IV?  

29 leden hebben gestemd

1. 1. TLAD beter dan GTA IV?

• Ja
      2
    • Nee
      17
    • Als hij langer was dan wel
      1
    • Het voelt aan het eind alsof hij niet af is
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, ik heb nu TLAD uitgespeeld, jammer dat het verhaal zo kort duurt, maar ik heb nou al weer zin om hem nog een keer uit te spelen :puh:

maar wat ik me dus afvroeg, vond jij TLAD beter dan GTA IV zelf?

ik namelijk wel :puh: Niko was wel cool alleen het werd zo langdradig, op een geven moment zoog alles in het leven van niko zo erg dat het me allemaal vrij weinig deed.

maar het verhaal van johhny staat me wel echt aan, dat hele brother hood gedoe en brothers for ever. ook de menselijke kant die jan van hem krijgt te zien. ik vond het ook echt erg wat eropt eind gebeurde (zie ik spoil niks :puh: ) met gta iv had ik dat gevoel niet..maar mischien voelde GTA na die tijd wel echt af..want niko deed erg lang over het vinden van die persoon en toen had je er ook wel vrede mee dat je niko met rust kon laten. Maar bij TLAD word je zeg maar aan het eind voor een aantal vragen gezet ;) wat gaat er met johnny gebeuren? :D

ik heb deze gewoon veel epischer beleeft :)

Geplaatst: (bewerkt)
Hey mensen, ik heb nu TLAD uitgespeeld, jammer dat het verhaal zo kort duurt, maar ik heb nou al weer zin om hem nog een keer uit te spelen :puh:

maar wat ik me dus afvroeg, vond jij TLAD beter dan GTA IV zelf?

ik namelijk wel :puh: Niko was wel cool alleen het werd zo langdradig, op een geven moment zoog alles in het leven van niko zo erg dat het me allemaal vrij weinig deed.

maar het verhaal van johhny staat me wel echt aan, dat hele brother hood gedoe en brothers for ever. ook de menselijke kant die jan van hem krijgt te zien. ik vond het ook echt erg wat eropt eind gebeurde (zie ik spoil niks :puh: ) met gta iv had ik dat gevoel niet..maar mischien voelde GTA na die tijd wel echt af..want niko deed erg lang over het vinden van die persoon en toen had je er ook wel vrede mee dat je niko met rust kon laten. Maar bij TLAD word je zeg maar aan het eind voor een aantal vragen gezet ;) wat gaat er met johnny gebeuren? :D

ik heb deze gewoon veel epischer beleeft :)

Eigenlijk vind ik je vraag zo raar.

Is TLAD Beter dan GTA IV.

Maar in principe is TLAD gewoon een toevoeging van GTA IV.

Zonder GTAIV was er ook geen TLAD.

Dus ik snap je vraag niet.

Het zijn geen verschillende gta's hoe kan je het dan vergelijken?

Bewerkt: door kidage
Geplaatst:

@Hierboven

Ik denk dat er wordt gevraagd of je de storyline beter vind dan die van de basis (GTA IV).

Maar de vraag wordt niet helemaal goed gesteld, want er moet dan staan of de storyline beter is. De functies kan je niet vergelijken, het is beide GTA IV en het is logisch dat met TLAD je meer functies krijgt.

Dus als het op storyline baseer, zeg ik als het langer was, ja. Die Biker-stuff spreekt me namelijk wat meer aan.

Geplaatst:

Ik heb TLaD niet (3x raden hoezo..), maar het verhaal spreekt me sowieso al veel meer dan dat van vanilla IV. Veel minder langdradig, meer actie, geen 'Iek hab gield nodieg' uit Niko's mond horen.. verder zijn Biker's ook gewoon cool :puh:

Geplaatst:

Nee, GTA zelf is gewoon GTA IV. Nico Belic, net nieuw in LC en zijn opbouw. Ik voel me ook veel meer thuis in Niko dan in Jhonny. Eigenlijk speelde ik dat alleen maar voor "het spelen", niet omdat ik het verhaal o-zo-geweldig vond. Dat van Niko wel. De missies bouwen zich ook beter op, het enige voordeel aan TLAD zijn de checkpoints in de missies. Ik hoop dat ze dat in de eerst volgende GTA ook gaan doen. GTA IV dus, misschien verandert dat weer bij de volgende DLC. Maar ik denk van niet..

Geplaatst:

Ik vindt GTA IV beter, dan TLAD.

Ik vindt GTA IV gewoon wat realisticher, en TLAD is niet mijn ding.

In het begin was het nog wel een leuk spel maar nu vindt ik TLAD geen zak meer aan.

MVG, Liberty-City10

Geplaatst:

Je kunt het niet vergelijken. Het is maar DLC en GTA IV heeft heel wat meer te bieden.

Het enige wat je kunt vergelijken is het verhaal. Maar dan vind ik die van GTA IV toch wat beter. Ook omdat het einde van TLAD niet geweldig is.

he jongens, ik heb geen xbox maar ik vroeg me wat af:

1. krijg je iets als je alle seagulls hebt gekilled?

2. krijg je iets als je L&D 100% hebt voltooid?

3. (heeft er niks mee te maken maar

wat betekend dit logo want ik kan het niet zo goed lezen?

http://www.gtaforum.nl/style_images/orange...icons/icon7.gif

@ vraag3:

Van welke site komt dat logo?

EDIT: Gtaforum , ok Wie heeft het gepost , vraag het aan hem/haar.

ONTOPIC:

Ik heb wat video's bekeken en ik vind ze eigenlijk aan elkaar gewaagd , alleen is en blijft motors niet men ding.

Bewerkt: door Stopbord
Geplaatst:

Ik vind (net als Topbord) GTA V beter, want zonder IV kan je geen TLAD spelen, ook vind ik die bikers maar niks, zelf heb ik de game niet, maar ik heb wel filmpjes zitten kijken

als er een topic komt over vind je TBOGT of TLAD beter dan IV is het antwoord dus nee

he jongens, ik heb geen xbox maar ik vroeg me wat af:

1. krijg je iets als je alle seagulls hebt gekilled?

2. krijg je iets als je L&D 100% hebt voltooid?

3. (heeft er niks mee te maken maar

wat betekend dit logo want ik kan het niet zo goed lezen?

http://www.gtaforum.nl/style_images/orange...icons/icon7.gif

@ vraag3:

Van welke site komt dat logo?

EDIT: Gtaforum , ok Wie heeft het gepost , vraag het aan hem/haar.

ONTOPIC:

Ik heb wat video's bekeken en ik vind ze eigenlijk aan elkaar gewaagd , alleen is en blijft motors niet men ding.

Dat icoontje post je toch niet? het staat gewoon ingesteld als bericht-icoon?

Bewerkt: door FGras

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...