GTA007Z3 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Heb mij vandaag GTA IV aangeschaft. Installatie is prima verlopen maar nu wil het spel spelen... en als ik het start vanuit de social club, dan kan ik op play drukken... en ik krijg ik de error dat ie niet meer werkt. Als ik hem probeer te runnen vanuit de directory via LAUNCHgtaiv.exe of GTAIV.exe krijg ik een error. Bij launchgtaiv.exe; 'gta iv werkt niet meer' en bij GTAIV.exe zou een xlive.dll ontbreken. Als ik dit in orde breng ontbreekt er een M....40/dll. En als ik beide bestanden heb toegevoegd in de directory zegt ie dat er een pronimaal 38 ontbreekt in de xlive.dll. Ik heb deze files terug uit de directory gehaald. Als ik start via adminstrator doet ie niks. Als ik start met de compatibiliteitsmodus of door de visuele thema's uit te schakelen doet ie ook niets dan de errors te geven. My system; Windows vista home basic Service pack 1 Intel Pentium Dual CPU T3400 @ 2.16GHz 4,00 GB RAM 32-bits besturingssysteem. Wie kan mij aub uit de nood helpen? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Je processor is in ieder geval zwaar ondermaats voor GTA IV, al weet ik niet zeker of je daardoor die foutmelding krijgt. Zowieso zijn laptops eigenlijk te traag voor GTA IV, en zeker met een oude pentium processor. Ik vrees dat je videokaart ook niet veel soeps zal zijn (Intel kaart o.i.d.). GTA IV zit er voor jou helaas niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA007Z3 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Je processor is in ieder geval zwaar ondermaats voor GTA IV, al weet ik niet zeker of je daardoor die foutmelding krijgt. Zowieso zijn laptops eigenlijk te traag voor GTA IV, en zeker met een oude pentium processor. Ik vrees dat je videokaart ook niet veel soeps zal zijn (Intel kaart o.i.d.). GTA IV zit er voor jou helaas niet in. Is er dan geen enkele optie (buiten nieuwe laptop kopen of het spel te verkopen)?? Heb er zo naar uitgekeken om deze game te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.