r.deroos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 hoi van iemand die gta op de ps3 heeft, hoorde ik dat je dingen als flessen en bakstenen kan oppakken en gooien. maar, hoe moet dat op de pc? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Op pc geloof ik met E oppakken. Anders moet het F zijn maar volgens mij is het E. Gooien natuurlijk gewoon 'schieten' dus linkermuisknop. Bewerkt: 23 juni 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt. hugotje112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt.hugotje112 maar als je van een redelijke afstand gooit dan gaat ie wel redelijk goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 heb zo'n knakker in de bowling DOODGEGOOIT met ketchup en frites. en daarna, toen hij dood was, heb ik me DOODGELACHEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 heb zo'n knakker in de bowling DOODGEGOOIT met ketchup en frites.en daarna, toen hij dood was, heb ik me DOODGELACHEN Maar je doet het inderdaad met E Best wel leuk om die man van de hotdogkraam dood te gooien met zijn eigen flesjes,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt.hugotje112 Ja, je moet altijd een afstand naar beneden richten om erboven te gooien voorbeeld : om op z'n kop te gooien moet je dus naar z'n borstkas mikken (: succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 hee het leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ Bedankt! ik kijk wel welke het doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ Bedankt! ik kijk wel welke het doet. Geen dank, Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ ja ik loop met q, s, d en z. Bewerkt: 26 juni 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ ja ik loop met q, s, d en z. Met normale besturing is het q Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.