Jump to content

GTA SA kan mijn graphics settings niet veranderen


Patrick101

Recommended Posts

hallo, iedereen

ik heb een probleem met GTA San andreas. Als ik mijn graphics settings probeer te veranderen en ik druk op advanced loopt me hele pc vast dan staat er rapport verzenden of niet verzenden. wie weet hier een trukje op om dit wel te kunnen veranderen.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA:SA vanzelf ook moet kunnen optimaliseren raad ik je aan om even het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Dit zou zo maar eens kunnen werken. Verder kan je ook nog een complete reïnstal proberen.

Zoals ik al dacht: jou laptop kan geen GTA:SA hendelen. Je grafische kaart moet minimaal 64MB hebben, en de jouwe heeft er slechts 16. Helaas. Sowieso zijn de meeste grafische kaarten uit laptops ongeschikt voor games.

Link to comment
Delen op andere websites

ja opzich werkt het wel maar soms met een happering ertussen en ik had al geprobeert om hem opnieuw te instaleren maar ik ga effe proberen om gta_sa.set te verwijderen.

ik heb het geprobeerd maar werkt niet. mischien nog een andere manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Je laptop is niet goed genoeg. Misschien heeft het gewerkt, best mogelijk allemaal, maar in theorie hoort het niet te werken en dan zijn er ook niet echt oplossingen te noemen, meer toevalligheden waardoor het wel begint te werken. Dingen zoals comptabiliteitsmodus instellen enzovoorts.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...