Patrick101 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 hallo, iedereen ik heb een probleem met GTA San andreas. Als ik mijn graphics settings probeer te veranderen en ik druk op advanced loopt me hele pc vast dan staat er rapport verzenden of niet verzenden. wie weet hier een trukje op om dit wel te kunnen veranderen. Alvast bedankt! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 De standaard vraag: hoe goed is je pc? Kan deze GTA:SA wel hendelen? Welke OS heb je trouwens? Reageren
Patrick101 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 nou mijn pc kan hem best aardig aan. alleen nog niet helemaal dus moet effe wat settings veranderen. ik heb een Hp omnibook 6100 en ik draai windows xp prof en ik heb 384 mb ram Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Aangezien GTA:SA vanzelf ook moet kunnen optimaliseren raad ik je aan om even het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Dit zou zo maar eens kunnen werken. Verder kan je ook nog een complete reïnstal proberen. Zoals ik al dacht: jou laptop kan geen GTA:SA hendelen. Je grafische kaart moet minimaal 64MB hebben, en de jouwe heeft er slechts 16. Helaas. Sowieso zijn de meeste grafische kaarten uit laptops ongeschikt voor games. Reageren
Patrick101 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ja opzich werkt het wel maar soms met een happering ertussen en ik had al geprobeert om hem opnieuw te instaleren maar ik ga effe proberen om gta_sa.set te verwijderen. ik heb het geprobeerd maar werkt niet. mischien nog een andere manier. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Je laptop is niet goed genoeg. Misschien heeft het gewerkt, best mogelijk allemaal, maar in theorie hoort het niet te werken en dan zijn er ook niet echt oplossingen te noemen, meer toevalligheden waardoor het wel begint te werken. Dingen zoals comptabiliteitsmodus instellen enzovoorts. Bewerkt: 23 juni 2009 door KillerZero86 Reageren
Patrick101 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ik heb niks hoeven instellen alleen me driver geinstaleerd. maar bedankt voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.