Jump to content

200 euro laptop (tweedehands)


.Senne

Recommended Posts

Jullie kunnen met een beetje creatief denken toch wel begrijpen wat hij met mega ram bedoelt hé. Het staat natuurlijk voor Mega Byte, oftewel MB. Hij schrijft geen egyptisch hoor, dit is best te snappen. :Y

Hij zal denk ik in de war zijn met AMD/ATI. Want AMD maakt de ATI chips, en verkoop ze onder de naam ATI. AMD en ATI zijn een paar jaar terug namelijk sefuseerd, maar AMD wilde de naam ATI behouden. Maar als je echt denk dat Intel de nVidia kaarten maakt, wil ik wel een bron/bewijs zien. :Y

daarover stond er een jaartje terug ofzo iets in de PC Magazine en idd met 'mega ram' bedoel ik megabyte ram

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    11

  • TaartJJ~!

    9

  • Sprunk

    4

  • rakker126

    4

Ik heb de laptop zelf nog niet gezien, maar m'n pa heeft 'm vandaag in zijn handen gehad, en met 't touchscreen gewerkt. Blijkt dat je gewoon alles kan doen: icoontjes selecteren, scrollen, schrijven,...

Ik snap echt niet hoe dat kan voor die prijs, want de enige twee touchscreen pc's die ik ooit al heb gezien, waren beiden exemplaren van 2000 euro. Ik kan niet wachten tot ik 'm zelf zie, maar de dude waarvan mijn pa hem gaat kopen moet hem nog verder in orde brengen met programma's en andere blijkbaar. En ja, die vent is te vertrouwen, die laptop is niet illegaal. :puh:

De programma's die hij er nog op moet zetten wel, maar goed.. :sst: Ik kan er zelf wel word, photoshop en sketchup opzetten. Lijkt me awesome, sketchup met touchscreen. :D

EDIT: FUuuuu, elke prijs die ik vind is

http://computers.pricegrabber.com/laptop/P.../m37964650.html

http://www0.shopping.com/xPO-Panasonic_TB_...3_XGA_WL_BT_XPP

over 3000!!1!! :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Kopen en doorverkopen, en dan een Core 2 Quad laptop kopen :puh:

Nah thanx, ik heb liever iets unieks. :puh: Een touchscreen laptop heeft namelijk niet iedereen. :puh: Maar goed, hij is wel van m'n vader dan, maar ik mag 'm ook wel gebruiken. En die gast heeft er zo tien opgekocht, dus misschien (als 't mag :engel: ) koop ik er zelf ook een. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vent op z'n werk is vaste klant bij zo'n tweedehands computercenter, hij koopt daar pc's op, fixt ze een beetje en verkoopt ze voor 10 euro meer door aan vrienden, kennissen en collega's. Aangezien hij daar vaste klant is, krijgt hij geregeld prachtige stocks die hij voor niets kan opkopen (hij heeft nu tien zo'n laptops voor 2000 euro gekocht, terwijl één zo'n exemplaar tweedehands normaal nog 2000 euro waard is). En hij is dus collega van m'n vader, aan wie hij zo'n laptop heeft voorgesteld. :Y

Maandag of dinsdag heb ik 'm, dan ga ik eens wat pics en specs showen. :puh:

Kan overigens zijn dat 't niet precies de toughbook 74 is, maar een ander model. Maar 't heeft touchscreen, een handvat en is van panasonic, dus slecht kan 't niet zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik niet, maar ik wou er zelf wel nog eens naar vragen. :D Maar ten eerste is hij Belg (ik ook) en ten tweede denk ik niet dat hij zomaar aan iedereen een pc verkoopt voor zo weinig geld. :puh: 't is zijn hobby, en hij wil er deels mensen mee aan goede pc's helpen voor weinig geld. Maar wel aan mensen die hij kent. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...