Jump to content

Auto Aim

Recommended Posts

Geplaatst:

Vraagje: kan je auto aim afzetten bij gta4 op xbox 360 / ps3?

Ik heb namelijk de pc versie en ik use een gamepad/controller. Alle andere gamers online zetten bijna altijd de auto aim af bij mp games. Ze gamen met muis en keyboard. Das dan wel een voordeel voor hen tov mij.

Of is er ook een auto aim toets op het toetsenbord?

Geplaatst:

Bij de PS3 staat het gewoon bij het menu, onder het kopje ''controls'', maar dat is een hele andere versie dan de PC versie, die ook een heel ander menu heeft. Maar waarom game je in de multiplayer niet gewoon met muis en toetsenbord?

Geplaatst:

Je kan op de Xbox 360/PS3 de auto aim in een multiplayer spel ook gewoon afzetten, maar dit gebeurt veel minder dan op de PC. Dit natuurlijk omdat op de consoles iedereen een controller heeft, en het dus gelijk is voor iedereen. Op de PC zetten velen dit af omdat, als het aan staat, het dan oneerlijk is voor de gamers met toetsenbord en muis, omdat deze geen auto aim hebben (er is dus ook geen toets voor). De meeste PC gamers kiezen er dan ook voor om de auto aim af te zetten, zodat zij een voordeel hebben tegenover de gamers met controller.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...