Basssss Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik heb een probleempje met Airport Tycoon 3, ik krijg geen contracten. Heb alle benodigheden en het vliegveld is open. Maar ik krijg maar geen contracten. Alvast bedankt. Reageren
Basssss Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Komop, er is toch wel één iemand die dit spel ooit heeft gedaan? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Komop, er is toch wel één iemand die dit spel ooit heeft gedaan? Ik merk dat er heel weinig mensen zijn die het spel ooit gedaan hebben! Ik ken het niet eens, maar heb even gekeken op Google. Lijkt me geen spel waar veel liefhebbers voor zijn... PS: Ik weet dat ik laat andtwoord... ZUCHT! Maar iemand moest toch een KEER andtwoorden??? Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Komop, er is toch wel één iemand die dit spel ooit heeft gedaan? Ik merk dat er heel weinig mensen zijn die het spel ooit gedaan hebben! Ik ken het niet eens, maar heb even gekeken op Google. Lijkt me geen spel waar veel liefhebbers voor zijn... PS: Ik weet dat ik laat andtwoord... ZUCHT! Maar iemand moest toch een KEER andtwoorden??? Nee dan laat je het topic gewoon naar beneden vallen. Maja er zijn op youtube en google best veel informatie te vinden. Ik heb niet echt verstand van het spel maar misschien moet je gewoon geduld hebben en rustig afwachten of als je nog niet zo ver bent overnieuw beginnen. Of misschien heb je een demo versie van het spel waar je niet verder kan. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik had het antwoord al een tijd terug. Maar toen zat dit topic al diep en had geen zin om het daarvoor te bumpen. Maar wel bedankt voor de reactie. Reageren
kayserili Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 waar oooo waar kan ik deze spel kopen??? zoek hem egt al een tijdje!! Reageren
Basssss Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 waar oooo waar kan ik deze spel kopen??? zoek hem egt al een tijdje!! Ik denk niet dat je hem ergens nog kunt krijgen (Misschien op marktplaats of amazon?), anders zul je hem illegaal moeten verkrijgen en daarmee mogen we je niet helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.