RJV92 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Hallo allemaal, Ik wil een PS2 gaan kopen en m'n PSP verkopen. Ik vind het spelaanbod van de PSP veel te laag en ik ben er een beetje op uitgekeken. Verder wil ik gewoon naar een groot scherm kijken. Een PS3 vind ik te duur, plus je moet een goede tv hebben (heb op mijn kamer maar een flut TV'tje) en dan die aanschafprijs. Een PS2 is voor mij dan ideaal. Nu wil ik hem via bol.com gaan kopen voor 100,-. Dan heb je er nog geen games bij. Maar ik zag al op deze site dat games als GTA San Andreas, Canim Canes Edit en Warriors (voor mij toch topspellen) slechts 10,- kosten. Is dit een goede prijs voor een PS2 of kan je hem wellicht ergens goedkoper krijgen??? En weet iemand hoe het zit met evt garantie bij bol.com en hebben mensen ervaringen met consoles/games kopen via deze site? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 in de winkels kosten ze ook gewoon 100 euro hoor Bij Bart Smit heb je vaak een 'budgetbak' daar zitten veel top games in voor 10 a 15 euro Succes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 In de dichtsbijzijnde winkel vind je een PS2 al voor 100 euro, waarom via internet kopen als het ook via de winkel voor je neus gaat? Overigens zou ik games wel kopen via bol.com, het is daar lekker goedkoop. Ohja man, vergeet niet een memory card te kopen bij je PS2! Garantie? Weet ik niks van. Mijn vriend Google weet meer. Succes met koopjes doen! Reageren
RJV92 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Snelle reacties Ik ga dan idd morgen maar even naar de Intertoys in mijn dorp. Dan koop ik daar GTA San Andreas, dat is een grote game dus daar kan ik wel ff mee vooruit. Kan je een PS2 trouwens op elke TV aansluiten? Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ja, als die tv maar een SCART aansluiting heeft. Reageren
RJV92 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Hoe kan ik dat zien? Ben echt een nitwit op dit gebied, dat zullen jullie ook wel merken. Het is een vrij oude TV (uit 2003 ofzo) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 http://www.playdeluxe.de/bilder/hifi/scart_kabel.jpg Zoiets, zo'n ingang moet je hebben en zo'n kabel kan je daarop aansluiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.