.NightFlower Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Heej, wij hebben al zeer lange tijd het probleem dat onze internet er geregeld uit vliegt. Meestal duurt dit maar een paar uur, volgens caiway ligt het aan onze splitters (als ik het goed verwoord) waardoor het signaal niet altijd sterk genoeg is, het lampje ''cable'' knippert dan ook (zou dat trouwens echt het probleem kunnen zijn?). We hebben dan ook al een test- email toegestuurd gekregen, waarmee we verschillende test moeten doen. Nou is het zo ongelooflijk omslachtig en technisch ingewikkeld, dat het onbegonnen werk is voor een doorsnee huishouden . Op één stukje na, dat is de optie: Door de computer direct aan te sluiten op het modem en een breedbandverbinding aan te maken. Alleen hoe maak je een breedbandverbinding aan? En als deze is aangemaakt. Is de mogelijkheid er dan dat ja altijd makkelijk weer terug kan naar de router en naar de oorspronkelijke verbinding? Dus kwestie van kabel weer in de router te stoppen? Bewerkt: 23 juni 2009 door .NightFlower Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Een breedband verbinding aanmaken gebeurt automatisch bij het aansluiten van de kabel. Als ik me niet vergis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.