Jump to content

Beste GTA


Grand Theft Auto TOM

GTA  

287 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA vindt jij de beste?

    • Grand Theft Auto
      1
    • Grand Theft Auto: London 1969 en 1961
      2
    • Grand Theft Auto 2
      7
    • Grand Theft Auto III
      5
    • Grand Theft Auto: Vice City
      53
    • Grand Theft Auto: San Andreas
      127
    • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
      4
    • Grand Theft Auto: Vice City Stories
      3
    • Grand Theft Auto IV
      58
    • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned
      4
    • Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony
      21
    • Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      1
    • Grand Theft Auto V
      2


Recommended Posts

Vice City hands down, verhaallijn was gewoon gaaf, soms omslachtig maar gaaf netzoals de karakters en Vice City zelf.

Dan San Andreas, grote map, grote variatie voertuigen, verhaallijn was ook wel leuk, customizen etc.

En daarna The Ballad of Gay Tony, de game zoals IV eigenlijk qua opties had moeten zijn, Tank was er niet maar wel de APC, Parachutes zijn gaaf, golf karretje is terug, net wat leuker, en Multiplayer natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    7

  • Guardian1980

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • Bassieboy35

    3

  • 11 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

San Andreas. De gangvibe en de 90's style spreken mij erg aan. De features die de game te bieden heeft zijn ook awesome. Wel vond ik het verhaal wat aan de zwakke kant, maar de sfeer van de game maakt dat in mijn ogen weer helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III .

Niet zozeer vanwege het verhaal, graphics etc.

Maar vanwege het feit dat het R* zijn eerste poging was om van top-down naar 3D gingen met de Gta franchise.

En natuurlijk de uitwerking ervan die toch erg goed was.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas, ook wat anderen zeggen de Ghetto en de 90's sfeer sprak mij erg aan daarnaast vond ik het customizen van je karakter en wagens echt een fantastische vernieuwing destijds en de map was groot en divers, beste GTA tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Natuurlijk San Andreas.

Toen ik nog kleiner was vond ik dit spel fantastisch :7. De mogelijkheden die je had. Alles doen wat je niet laten kon.

Er waren ook veel minigames :). Ik heb SA nog nooit uitgespeeld mede omdat ik toen het doel van het spel niet snapte :7.

De graphics boeien mij niet. De setting was ook awesome! Ik mis de hood in GTA V :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij bestaat de eeuwige twijfel tussen GTA Vice City en San Andreas.

Vice City:

De setting en de jaren 80 zijn helemaal mijn ding en dan maakt de radio het helemaal af. Het verhaallijn gaat over een opbouwende maffia baas, wat gebaseerd is op de film Scarface. Beter kan eigenlijk niet. Persoonlijk vind ik het alleen jammer dat het zo klein is.

San Andreas:

De hele ghetto en gang scene trekt me niet zo maar SAMP daarin tegen heeft me 5 jaar lang veel plezierige momenten laten beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke GTA had zijn hoogtepunten die vooral door het ''tijdperk'' waarin het uitkwam het spel zo goed maakte als het was. Gta III met de 3rd person action, VC met de humor, het verhaal en de perfecte 80's sfeer, SA met de grootte van de map en de enorme hoeveelheid mogelijkheden, IV die het HD tijdperk inluidde en ga zo maar door. Als er dan een GTA de beste moet zijn, zou ik toch voor V gaan, omdat die al deze krachten bundelen in één briljante GTA game, hoewel ik eigenlijk vind dat er geen ''beste'' gta game is, aangezien alle Gta's baanbrekend waren voor zijn tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke GTA had zijn hoogtepunten die vooral door het ''tijdperk'' waarin het uitkwam het spel zo goed maakte als het was. Gta III met de 3rd person action, VC met de humor, het verhaal en de perfecte 80's sfeer, SA met de grootte van de map en de enorme hoeveelheid mogelijkheden, IV die het HD tijdperk inluidde en ga zo maar door. Als er dan een GTA de beste moet zijn, zou ik toch voor V gaan, omdat die al deze krachten bundelen in één briljante GTA game, hoewel ik eigenlijk vind dat er geen ''beste'' gta game is, aangezien alle Gta's baanbrekend waren voor zijn tijd.

Je slaat de spijker op z'n kop. Elke nummer in GTA heeft iets baanbrekends, GTA1 was vrijheid GTA2 verbeterde het nog meer dan het was in GTA1, GTA 3 werd 3D GTA 4 HD, maar dan GTA 5 eigenlijk is dit precies zoals je zegt alle krachten die bundelen tot een briljante game. Alleen denk ik zelf dat GTA 5 zijn naam blijft houden en dat er een stad aan toegevoegd gaat worden net als GTA 3, maar dan wel op 1 map.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de GTA's die ik heb gespeeld: GTA SA, GTA VC, GTA IV + DLC en GTA V vond ik GTA V toch wel het leukste, gevolgd door GTA IV. Maar door kan ik helaas niet op stemmen?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...