Jump to content

Beste GTA

Grand Theft Auto TOM

GTA  

287 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA vindt jij de beste?

• Grand Theft Auto
      1
    • Grand Theft Auto: London 1969 en 1961
      2
    • Grand Theft Auto 2
      7
    • Grand Theft Auto III
      5
    • Grand Theft Auto: Vice City
      53
    • Grand Theft Auto: San Andreas
      127
    • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
      4
    • Grand Theft Auto: Vice City Stories
      3
    • Grand Theft Auto IV
      58
    • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned
      4
    • Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony
      21
    • Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      1
    • Grand Theft Auto V
      2

Recommended Posts

• Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• myron.b

7

• Guardian1980

6

• Grand Theft Auto TOM

3

• Bassieboy35

3

Geplaatst:

Nu ja, ik speel The Ballad Of Gay Tony het meest. Als ik echt moet toegeven vind ik het ook nog wel waard om London 1969 te spelen. De sfeer in London is voor mij echt leuk :tu:.

• 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

tbogt, omdat het een beetje de vice city sfeer heeft, en de juiste grafiks, eenmaal je echt gta IV en tbogt gespeelt hebt, voelen die oudere gta's gewoon als mega lelijk aan. Ookal zijn het zekers top games !

Geplaatst:

Ik vind het erg lastig. Ik hou van San Andreas, omdat ik die kan modden, en modden is echt dé oplossing voor als een spel saai wordt. Je eigen creativiteit eigen ideeën in het spel verwerken. Aangezien de modding voor SA eindeloos is, en die van de andere GTA's veel minder gebruikelijk, kies ik op dat vlak uiteraard voor San Andreas.

Als ik puur naar de gameplay kijk, en alles wat daarmee samenhangt, dan kies ik voor Vice City. Misschien werkt mee dat dat ook mijn eerste GTA was, maar daarnaast hou ik meer van de sfeer en de muziek.

GTA IV vond ik eigenlijk niets aan, qua gameplay dan. Althans, ik ben een GTA fan, dus ik vond het leuk, maar meer ook niet. De storyline was niets bijzonders en het was in mijn ogen gewoon te makkelijk. Bij SA en VC heb ik bepaalde missies tot in den treuren moeten doen voordat ik het kon, bij GTA IV ging alles automatisch. Dan kan ik er moeilijk echt van genieten, omdat je voor dat je het weet weer bij een volgende missie aanbeland bent.

Ik denk niet dat je de stories, wanneer je die op de PSP hebt, goed kunt vergelijken met de andere GTA's. Van de hendheld GTA's vind ik GTA CTW het leukst, omdat die erg anders is en dat heeft ook wel zijn charme.

Geplaatst:

Ik kies voor GTA IV. De stad Liberty City was geslaagd en het verhaal was boeiend, want wie was nou die speciale persoon. De personages waren ook perfect uitgewerkt, elk had een karakter.

En natuurlijk de RAGE Engine was fantastisch in 2008, en nu natuurlijk nog steeds. En de Episodes From Liberty City was een goed idee van Rockstar Games. Die twee verhalen sloten perfect op elkaar aan.

:tu:

Geplaatst:

Voor mij GTA 4 maar niet om de graphics maar om de stunts.Ik stunt nogal vaak en bij GTA 4 zie het er grappig uit :7

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt eigenlijk TLAD en TBOGT ook gewoon gta IV hoor. En daar heb ik op gestemt. Maar ik vindt het ook moeilijk om niet voor San Andreas te kiezen want die vindt ik ook vet. Als ik meerdere keren zou stemmen zou San Andreas en IV bij mij op nummer 1 staan.

Bewerkt: door android
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind 4 het beste en ik kan het in 2 woorden uitleggen: Geweldige Multiplayer! :puh:

ALs mn Xbox Live Gold is afgelopen kies ik voor SA i.v.m modden. :)

Geplaatst:

Ik denk dat IV erg goed is, maar khebt nog nooit gespeeld.

San Andreas heeft (denk ik ^_^ ) de meeste mogelijkheden. dus...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...