Jump to content

Beste GTA


Grand Theft Auto TOM

GTA  

287 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA vindt jij de beste?

    • Grand Theft Auto
      1
    • Grand Theft Auto: London 1969 en 1961
      2
    • Grand Theft Auto 2
      7
    • Grand Theft Auto III
      5
    • Grand Theft Auto: Vice City
      53
    • Grand Theft Auto: San Andreas
      127
    • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
      4
    • Grand Theft Auto: Vice City Stories
      3
    • Grand Theft Auto IV
      58
    • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned
      4
    • Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony
      21
    • Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      1
    • Grand Theft Auto V
      2


Recommended Posts

Voor mij ook GTA SA omwille van de vele opties, de goede storyline en dan kan je na het uitspelen nog genoeg dingen doen.

Al moet ik zeggen dat ik GTA IV wel beter vindt qua graphics (logisch) ook qua gecompliceerdheid van de storyline (Ik hou van verhalen waaraan je ziet dat er écht over is nagedacht) en ook qua besturing. Met dat laatste bedoel ik dat je achter muurtjes kunt glijden en dan vanuit dekking je tegenstanders kunt neerschieten, iets wat voordien niet mogelijk was in een GTA.

En ik hoor iedereen hier zeggen dat GTA VC een goede sfeer heeft, maar eerlijk gezegd vind ik dat echt niet. Er spreekt mij niet zoveel aan bij GTA VC, bovendien vindt ik VC ook de slechtste map. Natuurlijk zal Rockstar er wel iets goed meedoen als ze die ooit eens herbouwen voor een toekomstige GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    7

  • Guardian1980

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • Bassieboy35

    3

Ik zat te twijfelen tussen GTA SA en GTA IV. Qua gameplay zou ik voor GTA SA kiezen en voor de graphics zou ik voor GTA IV kiezen. Ik heb uiteindelijk voor GTA SA gekozen, puur omdat ik dit spel beter ken dan GTA IV. Ik denk dat GTA V een mix van deze 2 zal zijn. GTA SA + GTA IV = top game allertijden, bestseller, whatever.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

GTA 3, grauw, past wel bij liberty city, waarom dan niet GTA 4? omdat die te nieuw is -_-. maar nee, GTA 3 is gewoon veel origineler, dat nieuwere games beter zijn is gewoon onzin, er gaat niets boven de classics, en gta 3 is voor het eerste TPV spel van rockstar (toch?) echt enorm goed gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua gameplay is GTA IV natuurlijk de beste game, maar qua sfeer zijn GTA San Andreas en GTA Vice City (Stories) vele malen beter. Toch kies ik voor San Andreas, vanwege de enorme map en natuurlijk de natuur eromheen. Vond het altijd heerlijk om door Red County en Whetstone te crossen met keihard de radiozenders K-DST en K-Rose op :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon eigenlijk niet kiezen eerst speelde ik gta I toen gta II toen gta III en later vice city maar vond die niet zo leuk san andereas heb ik toch maar gekozen ik vind het altijd leuk om te modden dat kan ik sindskort en ja ik vind het gewoon leuk om de politie dood te schieten etc en gta sa heeft geen hoge systeemeisen.

Gta iv is een leuk spel TLAD en TBOGT ook maar ik heb me nooit tevreden daar in gevoeld in het begin dacht ik echt van wow kijk die graphics maar toen besefde ik dat ik dingen begon te missen zoals het haar veranderen meerdere kleding etc.

dus ik heb op san andereas gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

GTa IV vind ik de mooiste game.

SA is ook geweldig, maar ik vond die te moelijk.

Ik ben zelf ook niet zo'n goede gamer, maar GTA IV en LA Noire heb ik uitgespeelt.

En Vice city was ook erg leuk en veel humor.

En GTA 3 blijft toch ook klassiek.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City. Deze game klopte gewoon aan alle kanten: Prima sfeer, goed verhaal, leuke wagens, enkele geweldige zenders, en de cheats waren gewoon goed.

Op nummer twee eindigt GTA IV. Eigenlijk net zo goed als VC. Goed verhaal, paar leuke auto's, prima sfeer, goede graphics, realistisch (besturen van auto, dekking zoeken met wapens).

SA krijgt een eervolle derde plaats. Goede game, verhaal was iets minder, sfeer was ook niet geweldig. Wel lekker groot. Lekker scheuren met je auto over de snelwegen. Wat ik wel net niks vond, was dat je bijna verplicht moest sporten en eten en dergelijke. Heb ik dus ook zo weinig mogelijk gedaan.

Gta III, nooit uitgespeeld. GTA en GTA 2 waren het niet voor mij. Topdown-view, geweldig voor die tijd, maar niks voor mij.

Andere gta's heb ik niet gespeeld, dus ga ik ook niet beoordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor GTA 4: TBOGT wegens de graphics en omdat TBOGT gewoon betere wapens en een leuke sfeer heeft dan GTA 4.

Zelf had ik altijd eerst SA maar die begon te vervelen na dat ik de hele game had gemod.

Nu speel ik veel TBOGT maar soms ook IV:SA, dat is GTA 4 converted naar GTA SA, echt chill! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas, dat is gewoon een game waar geen 2e van is of iets wat er op lijkt.

De sfeer, gameplay, grote map, customize opties en ga zo maar door, daarnaast vind ik de MP mods (MTA en SAMP) ook fantastisch en natuurlijk het verhaal is gewoon weg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb voor GTA SA gekozen, speelde het voor 2 jaar lang en ben dit jaar Mei/Juni weer begonnen. Blijft een heerlijk spel om te spelen, de voertuigen in het spel, de map zelf en de sfeer.

Als tweede zou ik GTA Vice City (Stories) zetten. Ik vergelijk deze twee nu omdat ik GTA Vice City echt geweldig mooi vond, en Vice City Stories heb ik ook helemaal platgespeeld. Geweldige stad, mooie voertuigen, en dat bij allebei de games, daarnaast is de gameplay en het verhaal bij beide games gewoon top.

Derde plek vind ik toch wel dat GTA Chinatown Wars die verdient. Heb hem op de PSP platgespeeld, hoewel ik geen touchscreen functies had vond ik het erg leuk om al die acties te moeten uitvoeren.. Auto's jatten bijvoorbeeld, hoewel dat na een tijdje eentonig werd bleef het toch wel leuk om te doen. De halve top-down view valt nog te betwijfelen maar maakte de game eigenlijk niet minder leuk. Denk er nu eigenlijk aan om gewoon weer opnieuw een PSP te kopen alleen al voor de GTA games XD

GTA Liberty City stories was ook leuk, maar vond die game toch wat minder dan GTA Vice City stories.

De rest heb ik nooit echt uitgespeeld, dus daar ga ik maar niet op in. Moet zeggen dat ik het altijd wel geweldig vind om in GTA IV van daken te springen XD (Vooral het GetALife building :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Qua muziek en sfeer zit Vice City erg hoog, maar San Andreas is gewoon een ode aan de serie, de muziek was tof, de sfeer wat minder, maar het is zo prachtig gebracht. San Andreas is qua verhaal en replaywaarde veel hoger dan Vice City, maar dat is en blijft wegens de muziek en de sfeer een prachtig spel. Ik kan niet kiezen, ze zijn allebei zo fantastisch gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...