tomen888 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Vroeger was ik wel eens actief op dit forum en was meer actief op andere fora. Deze sig is na een pauze van een maandje gemaakt. Reageren
Jay; Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Een geweldige signature als je het mij vraagt, tomen. Het eerste wat me opvalt is de belichting. Deze valt mooi vanuit de rechterhoek op de rest van de signature. Daarnaast heb je prachtwerk geleverd met het blurren. De linker en rechterhoek vallen mooi weg en je hebt een duidelijke focus op het personage. Onderaan lijkt het personage iets teveel gesharpened maar het is goed dat je het contrast hebt blijven behouden. Wel vind ik de sig iets té groen. Ik had graag bijvoorbeeld links onderaan iets meer geel gezien, indien mogelijk. Goed werk verder dat je de tekst er niet bij hebt geplaatst. Tenzij je hierbij uitmuntend werk levert, is dit een groot risico. Wel zou het kunnen helpen om deze tag een duidelijk profiel te geven. Ik weet op dit moment namelijk maar weinig over het personage en de omgeving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.