Jump to content

In the Beginning

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg mij af wat je allemaal kan doen zonder de 1e hoofmissie te doen. Je zult allicht kunnen cruisen door LS maar welke side missies en odd jobs etc etc zijn er allemaal al beschikbaar. Ik heb geen ps2 en wacht met smart op de pc versie

thx

Eric

Geplaatst:

Ik denk dat je wel redelijk wat kan doen, maar je kan niet saven....dus dtoch maar eerst de missie ;)

Geplaatst:

Na de 1e missie kan je zo te zien saven. dus ik zou graag zien wat ik allemaal kan doen nadat ik de 1e missie heb gedaan en dus een save house hebt verkregen.

ik zal zelf een aftrap doen maar corrigeer of vul aan

ambulance missie

brandweer missie

taxi missie

telefoon missie ???

courier

valet parking ??

Geplaatst:

ik zou het eerlijk gezegd niet weten....valet parking valt iig val af.

Dat kun je pas in San Fierro doen na de missie 555 we tip.

Geplaatst: (bewerkt)

In het begin kun je in ieder geval Politie missies, Ambulance missies en Brandweer missies doen. Telefoon missie kan ik je niet vertellen, courier weet ik niet zeker. Die kan toch pas later in het spel? :unsure:

Je kunt ook hidden sprays gaan zoeken. (graffity)

Klik hier om te zien waar je alle tags kunt vinden.

Bewerkt: door Scott16
Geplaatst:

weet ik ook gelijk wat ik kan doen als de pc versie uit is zo'n 1 juni

zoals gewoonlijk heb ik weer een vraag: doen de verpleegers van de ambulance ook net zoals in Gta Vice City wat met de handjes doen of wordt er dit keer een brancard of zoiets erbij gehaald? :rolleyes:

> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Geplaatst:

Oke bedankt de tags had ik nog niet bedacht. aanvullingen blijven welkom daar het mijn bedoeling is om eerst zoveel mogelijk side missies te doen om daarna met het verhaal te starten

thx

eric

Geplaatst:

.....zucht omdat je een dubbelpost maakt ..oke!.

maar om dat nog een 3e post aan te maken om sorry te zeggen is wat overdreven <_< . ga zo door en je hebt een warn

Geplaatst:

Ze komen niet met een brancard.

Het is gewoon hetzelfde als in Vice City.

Ze bewegen wat met hun handen en degene die doodgeschoten/gereden of whatever staat weer op.

Geplaatst: (bewerkt)

niet te serieus he... laten we gewoon lol hebben en vergeten wat er is 'gebeurd'

:thumbsup:

Edit: The Godfather: dat bepaal ik zelf wel

Bewerkt: door The Godfather

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...