TZG Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Hallo allemaal Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn ps3. Ik kan hem GTA en andere games gewoon opstarten en spelen, maar na ongeveer 20 minuten loopt ie vast en komen er grote zwarte blokken in het beeld te staan, de kleuren veranderen, met als gevolg dat ik de ps3 moet uitzetten via de aanraakgevoelige knop op de ps3, dus ik kan hem niet afsluiten via de controller, want daar reageert hij niet op. Ik word een beetje simpel van de ps3, want dit zou al de tweede keer kunnen zijn dat ik hem naar Sony moet opsturen. Ik vroeg me af wat jullie advies is om te doen. Nu al contact opnemen met Sony? Of steeds weer opnieuw opstarten enz. En dan steeds weer 20 min blijven spelen. Anders heb ik in de zomer niks te doen Vorige keer duurde het namelijk een maand (!) voordat er een nieuwe ps3 bij mij thuisgekomen. Wat zal ik doen? (sorry als het onderwerp verkeerd staat, waar anders? ?) Ik heb ook nog ff een screen toegevoegd. (heb het ook nog wel eens veel zwarter gehad op mijn scherm) Groetjes GTA4Gamer Bewerkt: 24 juni 2009 door GTA4gamer Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Wat is de kamertemperatuur? :o, zijn de ventilatieroosters van de PS3 vrij? Want dit lijkt op een hitte probleem. Reageren
TZG Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Wat is de kamertemperatuur? :o, zijn de ventilatieroosters van de PS3 vrij? Want dit lijkt op een hitte probleem. de kamertemperatuur is nu om precies te zijn 19,5 graden Celsius en de ps3 staat rechtop, met de "uitlaat" naar boven gericht dus Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Hoeveel ruimte zit er op de PS3? Als het 60 GB is dan kan het best zijn dat hij vast loopt, dit is namelijk al eerder bekend gemaakt! Reageren
Dieko Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Wat is de kamertemperatuur? :o, zijn de ventilatieroosters van de PS3 vrij? Want dit lijkt op een hitte probleem. de kamertemperatuur is nu om precies te zijn 19,5 graden Celsius en de ps3 staat rechtop, met de "uitlaat" naar boven gericht dus Je PS3 kan het best plat zijn. Dus zo Je kan ook Sony gratis bellen voor advies 0495 574 817 Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
TZG Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Hoeveel ruimte zit er op de PS3? Als het 60 GB is dan kan het best zijn dat hij vast loopt, dit is namelijk al eerder bekend gemaakt! die heb ik dus Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 het kan ook zijn dat je blue ray speler naar de knoppen is, dan is het lazertje doorgebrand maar ik denk het haast niet want dan zal hij helemaal niks meer afspelen. (ik spreek niet uit ervaring maar ik heb verhalen gehoord van mijn vrienden) maar je kunt natuurlijk altijd sony effe raadplegen. Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoeveel ruimte zit er op de PS3? Als het 60 GB is dan kan het best zijn dat hij vast loopt, dit is namelijk al eerder bekend gemaakt! die heb ik dus Ik had de 60G, en ik kreeg een ander probleem nét nadat de garantie verliep. Naja, de 60G is niet echt zo'n topversie, als ik al die verhalen hoor. Inmiddels heb ik een 80G (inruil + verzekering, hoefde nog maar €50 bij te leggen) en daar heb ik geen problemen mee. Is het alleen bij Grand Theft Auto? Want dan kan het goed zo zijn dat de cd zelf beschadigd is. En anders lijkt het me inderdaad een hitteprobleem. Van welk materiaal is het voorwerp gemaakt waar je PS3 opstaat? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Das raar ik heb de 60 GB versie gekocht op de dag dat die utwam nooit problemen mee gehad, ben er heel tevreden mee. Maakt je Ps3 soms krasjes op je CD en als je geen game speelt loopt die dan ook vast? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.