Jump to content

HDMI op laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik wil graag filmpjes maken op m,n xbox 360 en er zit een hdmi port in m,n laptop.

nu was mijn vraag: kan ik door dat kabeltje te connecten tussen m,n laptop en mn xbox filmpjes opnemen van m,n xbox?

heb ik daar nog extra software voor nodig ofzo?

ik heb windows vista ^_^

Geplaatst:

Je kan gewoon filmpjes maken op sommige spellen, zoals Fifa 09. En ik dacht dat je dan via Windows Media Center je filmpjes kan overzetten naar je PC/Laptop.

Geplaatst:

nee, ik wil gewoon filmpjes maken met call of duty, Gta IV enzo, en ik heb zo'n hdmi kabeltje voor de tv en die kan ook in m,n laptop, wat dus zegt dat er zo'n device in m,n laptop zit :7 (toch?) :7

maar kan ik dan gewoon filmpjes maken op m,n laptop of heb ik daar extra software voor nodig?

Geplaatst:
nee, ik wil gewoon filmpjes maken met call of duty, Gta IV enzo, en ik heb zo'n hdmi kabeltje voor de tv en die kan ook in m,n laptop, wat dus zegt dat er zo'n device in m,n laptop zit :7 (toch?) :7

maar kan ik dan gewoon filmpjes maken op m,n laptop of heb ik daar extra software voor nodig?

Ehm... nee. Het is wat gecompliceerder. Je hebt die HDMI uitgang helemaal niet nodig. Om op te nemen kun je een Dazzle gebruiken. Maar ja daar zit wel een prijskaartje aan.

Geplaatst:

ik heb gecheckt, ik heb zo'n tvkaart in m,n laptop en met een programma kan ik opnemen, maar welk porgramma raden jullie me aan?

(graag een goed programma die videos maakt zodat ik ze met movie maker kan bewerken, en ook gratis :7)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je zeker dat het een TV-kaart is? Want mijn vader heeft ook een HDMI aansluiting op zijn laptop, maar dat is geen TV-kaart.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Jouw HDMI kaart is gemaakt om je laptop te verbinden met een LCD TV.

Want een HDMI capture card kost 200 euro.

Het beste kan je een Dazzle kopen voor 50 euro.

CL_080602_dazzle.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...