Timske Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Niet echt een modding vraagje maarvolgens mij heb ik San Andreas models gevonden in een vet spel.. De baan is costum en niet uit de game zelf, de makers van het spel hebben die zelf niet gemaakt. 1:43. Wouw alleen weten of die het is Reageren
Beagle Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Je hebt San Andreas models in een of ander spel gevonden, kan je dan even aanwijzen op welke tijd die dan zou moeten verschijnen? Ik snap niet helemaal wat je wil Reageren
Timske Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Je hebt San Andreas models in een of ander spel gevonden, kan je dan even aanwijzen op welke tijd die dan zou moeten verschijnen? Ik snap niet helemaal wat je wil Staat boven de vid. Kan iemand misschien die politie agent uploaden Want ik wil ook binnekort aan custom models beginnen voor hetzelfde spel als op de vid Reageren
Beagle Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Staat boven de vid. Kan iemand misschien die politie agent uploaden Ja, dat is inderdaad de politieagent uit San Andreas lapd1.dff en .txd is het geloof ik, als je ze niet hebt kan je het hier vragen. Bewerkt: 24 juni 2009 door Beagle Reageren
Timske Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Staat boven de vid. Kan iemand misschien die politie agent uploaden Ja, dat is inderdaad de politieagent uit San Andreas lapd1.dff en .txd is het geloof ik, als je ze niet hebt kan je het hier vragen. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.