Jump to content

Installatie Problemen GTA IV

Nelesz_

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gisteren GTA IV voor de pc besteld, en ging er vanuit dat mijn pc dat wel aan kon, omdat hij vrij nieuw is.

Ik heb Disc 1 erin gedaan, en Rockstar Games Social Club geïnstalleerd en me daar aangemeld, dit ging zonder problemen. Alleen toen ik de game wou installeren, kreeg ik een scherm ervoor met het bericht dat mijn pc niet geschikt was, en dat ik op onderstaande link moest klikken. Daar stond een banner van Microsoft, maar als ik daar op klikte, gebeurde er niets. Ik heb een vermoeden dat het aan mijn video kaart ligt, maar heb er zelf totaal geen verstand van.

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium (6.0, build 6000)

BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00pg

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (2CPUs), ~2.6GHz

Geheugen: 2046MB RAM

Wisselbestand: 1805MB gebruikt, 2500MB beschikbaar

DirectX-versie: DirecX 10

Videokaart: NVIDIA GeForce 7650 GS 520MB

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

Delen op andere websites

dat betekent dat je service pack 1 moet installeren.

deze kan je gewoon via microsoft update binnenhalen, dan nog zou hij het neit doen aangezien je processor krap is en je videokaart eronder zit.

Delen op andere websites

dat betekent dat je service pack 1 moet installeren.

deze kan je gewoon via microsoft update binnenhalen, dan nog zou hij het neit doen aangezien je processor krap is en je videokaart eronder zit.

Dat is wel heel behoorlijk k*t, kost aardig wat centjes om een nieuwe videokaart erin te gooien ofniet?

Delen op andere websites

Dat is wel heel behoorlijk k*t, kost aardig wat centjes om een nieuwe videokaart erin te gooien ofniet?

Als je 120.000 centjes veel vind voor een kaart die IV kan draaien, dan is dat best wel duur.

Dat is me inderdaad net iets te veel.

Dan maar even wachten totdat m'n ouders ook vinden dat mijn andere pc aan vervanging toe is.

Delen op andere websites

Hoezo 120 euro, djmaddox? :bonk: voor 82 euro heb je al een 9600GT, die GTA IV op medium kan draaien. Betere kaarten hoef je sowieso al niet te overwegen want dan is je processor een botleneck.

Voor een kaart die het spel op high kan bedoelde ik daarmee. ;)

Delen op andere websites

Hoezo 120 euro, djmaddox? :bonk: voor 82 euro heb je al een 9600GT, die GTA IV op medium kan draaien. Betere kaarten hoef je sowieso al niet te overwegen want dan is je processor een botleneck.

Niet iedereen hoeft het spel op high te draaien :7

Delen op andere websites

Het is toch zinloos om een kaart te kopen waarmee GTA IV op high kan, terwijl de processor dat helemaal niet aan kan. :7

Je kunt iemand anders zijn pc openmaken, zijn cpu openen en de 2 cores bij jouw cpu plakken met wat soldeer en lijm, en dan wat pinnetjes afplakken zodat je cpu opeens keigoed is.

Aka: Neh.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...