Nelesz_ Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Hallo, Ik heb gisteren GTA IV voor de pc besteld, en ging er vanuit dat mijn pc dat wel aan kon, omdat hij vrij nieuw is. Ik heb Disc 1 erin gedaan, en Rockstar Games Social Club geïnstalleerd en me daar aangemeld, dit ging zonder problemen. Alleen toen ik de game wou installeren, kreeg ik een scherm ervoor met het bericht dat mijn pc niet geschikt was, en dat ik op onderstaande link moest klikken. Daar stond een banner van Microsoft, maar als ik daar op klikte, gebeurde er niets. Ik heb een vermoeden dat het aan mijn video kaart ligt, maar heb er zelf totaal geen verstand van. Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium (6.0, build 6000) BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00pg Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (2CPUs), ~2.6GHz Geheugen: 2046MB RAM Wisselbestand: 1805MB gebruikt, 2500MB beschikbaar DirectX-versie: DirecX 10 Videokaart: NVIDIA GeForce 7650 GS 520MB Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Je videokaart zit ver onder de mediumvereisten en met die processor zal het spel ook niet fijn lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 dat betekent dat je service pack 1 moet installeren. deze kan je gewoon via microsoft update binnenhalen, dan nog zou hij het neit doen aangezien je processor krap is en je videokaart eronder zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nelesz_ Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 dat betekent dat je service pack 1 moet installeren.deze kan je gewoon via microsoft update binnenhalen, dan nog zou hij het neit doen aangezien je processor krap is en je videokaart eronder zit. Dat is wel heel behoorlijk k*t, kost aardig wat centjes om een nieuwe videokaart erin te gooien ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Dat is wel heel behoorlijk k*t, kost aardig wat centjes om een nieuwe videokaart erin te gooien ofniet? Als je 120.000 centjes veel vind voor een kaart die IV kan draaien, dan is dat best wel duur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nelesz_ Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Dat is wel heel behoorlijk k*t, kost aardig wat centjes om een nieuwe videokaart erin te gooien ofniet? Als je 120.000 centjes veel vind voor een kaart die IV kan draaien, dan is dat best wel duur. Dat is me inderdaad net iets te veel. Dan maar even wachten totdat m'n ouders ook vinden dat mijn andere pc aan vervanging toe is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 dan kan je met de meeste ouders nog wel 3 jaar wachten. 120 euro is echt vrijwel niks, en een goede kant en klaar pc kost al ruim 800 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Hoezo 120 euro, djmaddox? voor 82 euro heb je al een 9600GT, die GTA IV op medium kan draaien. Betere kaarten hoef je sowieso al niet te overwegen want dan is je processor een botleneck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Hoezo 120 euro, djmaddox? voor 82 euro heb je al een 9600GT, die GTA IV op medium kan draaien. Betere kaarten hoef je sowieso al niet te overwegen want dan is je processor een botleneck. Voor een kaart die het spel op high kan bedoelde ik daarmee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Hoezo 120 euro, djmaddox? voor 82 euro heb je al een 9600GT, die GTA IV op medium kan draaien. Betere kaarten hoef je sowieso al niet te overwegen want dan is je processor een botleneck. Voor een kaart die het spel op high kan bedoelde ik daarmee. Niet iedereen hoeft het spel op high te draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 voor een kleine €40 a €50 heb je een ti 4650 of -70 die passen heel goed bij je processor, waarmee je m aardig kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Voor een kaart die het spel op high kan bedoelde ik daarmee. Het is toch zinloos om een kaart te kopen waarmee GTA IV op high kan, terwijl de processor dat helemaal niet aan kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Voor een kaart die het spel op high kan bedoelde ik daarmee. Het is toch zinloos om een kaart te kopen waarmee GTA IV op high kan, terwijl de processor dat helemaal niet aan kan. Je kunt iemand anders zijn pc openmaken, zijn cpu openen en de 2 cores bij jouw cpu plakken met wat soldeer en lijm, en dan wat pinnetjes afplakken zodat je cpu opeens keigoed is. Aka: Neh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.