NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Rates en Tips zijn welkom. Ik weet de naam is fout, ben nog gewend aan de vorige. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ook geen kritische mensen die raten? Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Rate : 7,5 Reden : te donker en rare effecten :S . Misschien eens een nieuwe Harry Potter sig maken met andere afbeeldingen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Rate : 7,5 Reden : te donker en rare effecten :S . Misschien eens een nieuwe Harry Potter sig maken met andere afbeeldingen. Met vrolijke kleuren bedoel je? Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Rate : 7,5 Reden : te donker en rare effecten :S . Misschien eens een nieuwe Harry Potter sig maken met andere afbeeldingen. Met vrolijke kleuren bedoel je? Ja maar niet te vrolijk , ik weet dat harry potter films tegewoordig lekker duister zijn . dus een lichtere kleur zou ook mooi staan. Als ik tijd heb zal ik eens kijken voor je. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Ik ga zelf ook ff kijken. Edit: Ik heb er al een. Ik ga er nu meebezig. Laat maar weer. Lukt niet zoals ik het wil. Bewerkt: 26 juni 2009 door NickFailage Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik ga zelf ook ff kijken. Edit: Ik heb er al een. Ik ga er nu meebezig. Laat maar weer. Lukt niet zoals ik het wil. stuur eens ik kan het misschien wel fixen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik ga zelf ook ff kijken. Edit: Ik heb er al een. Ik ga er nu meebezig. Laat maar weer. Lukt niet zoals ik het wil. stuur eens ik kan het misschien wel fixen. De sig is niet te fixen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.