Jump to content

GTA Sa loopt vast in een menu


jeffcoboy

Recommended Posts

Hallo.

Vorig jaar had ik GTA San Andreas gekocht, het spel heeft altijd goed gewerkt, maar na een paar maanden liep het spel vast als ik naar een menu ging, bv als ik van Maps terug naar het pause menu ging liep hij vast en in Windows taakbeheer staat dan Reageert niet. Vandaag SA opnieuw geinstalleert (ondertussen XP opnieuw geinstalleert) en weer hetzelfde probleem.

Mijn pc kan dit spel aan want het heeft lange tijd gewerkt.

Kan iemand helpen?

edit: er zijn geen mods geinstalleert. En soms werkt het spel wel gewoon goed.

Bewerkt: door jeffcoboy
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt waarschijnlijk in de tussentijd je PC veranderd, bijvoorbeeld meer geheugen of een andere grafische kaart, o.i.d.. Het configuratiebestandje gta_sa.set staat in je User Files map bij je savegames en bevat nog steeds de oude gegevens van de allereerste keer dat je GTA SA speelde. De User Files map zal namelijk nooit door uninstall of herinstall worden veranderd en/of verwijderd. Verwijder handmatig dit configuratiebestandje, zodra het spel weer wordt opgestart zal het spel zelf een nieuwe aanmaken aan de hand van je huidige PC configuratie. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gedaan wat je hebt gezegt, en het ging lang goed. Maar toen opeens toen ik naar map wou gaan voor de zoveelste keer bleef hij weer hangen.

PS, er is niks met de hardware verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...